Monday, June 13, 2011

APASAL SEMUA BENDA ROSAK ?


assalamualaikum

ok , disini aku ada baaaaaaaanyyyyyyakkkkk benda nak cerita . "walaupun tak lah banyak sangat sampai korang naik muak mau baca entri ni kannn ?? ahaha

1 CONGRATES , to hazama & lena . yeahhhh ! bttw , thanks to votes . aku tak ondi pun diorang menang bukan ? hahha .


2 OHDEAR , my modem . maybe dapat bertahan around 2-3 weeks je . tiap hari kena hentam oleh hampasan aku . eh , dia boleh tahan kan kena hampas tiap hari ? kesian . bukan hampas dekat lantai ponn . dekat tilam juga la . tp hempas sekuat hati aa . grrrrrram kan ? ta ada niat untuk menyakiti nya .


3 OHSHITTY , modem ngan FAN lappy ada kaitan ka ? tau apa tu fan lapy ? alaaa ya kipas tu ba ? aku ta tau apa kauorang sebut nama dia , tapi aku panggil KIPAS juga . hahahah . suka hati laa , heihhh . kipas tu pon rosak . hmmp . agak menghairankan jua .


4 APASAL tiap benda yang aku pegang last last akan ROSAK ? huh ? jawab please . malang ka ? haihhhhhhhhhh , nda boleh jadi ni. tangkal ta baik . kurrr semangat . p jauh jauh .


5 WISHLIST aku bulan ni , BANYAK GILA sehhhh . kau FIKIR . bankrup aku jo . terpaksa half daripadanya di postpone ke dua bulan akan datang . insya-allah dapat . aminnnnn ~


6 APASAL AKU MALAS SANGAT POST ENTRI AA ? LAYAN facebook , , sahaja ? heihh .


pening .


p/s : kena solve semua benda ni . masalah ni . ok . upgrade ~

No comments: