Tuesday, July 19, 2011

5 years . ohh lappy .





hello buddies

okay . sedang aku melayan kebosanan aku online ni . aku teringat CC "cyber cafe" hahhaha . sana laa port aku lepak joo . serius . paling murah laa 50 sen sejam . itu pun ndada sound , kamu tau di mana ? library kk . muahaha . bored nya . bukan aku online, kadang busy aku tidur , apa ndak-nya . sunyi kann ? time ndada lappy lagi . perhh . rajin betul pegi cyber. sanggup nda makan asal dapat online berjam-jam di cyber tu . kalau boleh bermalam . hahah .

then sampai laa satu hari . ibu hajja*bukan mama ai* bawa kami p 1B . dekat SENQ tuu. sana laa kami round round . 31 august tuu . promosi kann . so sana laa kami beli . percuma g 1 kotak coke . wkakka .

kau tau apa perasaan orang yang ada lappy sendiri ? tau ka tau ? gilaaa . punya laa dijaga berabis . sure ramai yang begitu kan ? pliss jan la kamu nda ngaku sana

then . lepas 2 minggu beggitu . terus kami connect ngan WIFi jiran . perhhh . sana lagi teruk . 1 malam ndaa tidur 2 hari nda makan , goshh . ndaa terurus . macam orang yang ndada life ni . sibuk betul online . time tuu belum layan fb . masi ngan friendster . perhhh . astagfirullah alazimmmmm . *geleng kepala

tapi dekat dekat pmr tuu adalah juga aku taubat kejap . search soalan and much more . lepas tu . macam cikgu cakap laa " lepas pmr buat la apa kamu suka.online laa 3 malam nda paya tidur" hahaha . obses telampau .

see ? semua pun perlu lappy . presentation pun lappy . bukan apa laa . kemudahan ba orang bilang kann ? tp yang nda bestnya . napa kerajaan nda lappy percuma tu tahun lalu . apasal
haa . nda reti besukur kau cha .

so









nda kira laa . lappy kaa comp kaa ipad kaa apakaaa . maju suda ba kan ? so macam macam baa bole jadi . guna ja tuu untuk kebaikann . bukan sebaliknya . besyukur laa kita sekarang . kalau zaman dulu . perhh . mana kau mau cari burung merpati untuk send surat ? sekarang email jak . suda . kejap jak kan ? nehhh . sudah laa .*pening kepala ku .

No comments: