Tuesday, September 13, 2011

boyfie ? :'D


Hello darling(s)

mode : just the way you are – maddi jane (in’love’)
kamu dengar lagu tuu sambil baca entri ni *baru cool.


ahhhh . mesti di alam “love love kann ?” serrrrrrr . aku yang jiwa rock dandut rnb ni punn ada love soul pulak kann ? wkaka . jan hairannn . even semut pun pandai “in-love” apakan aku ni manusia lemah yang nda berdaya . ‘ohhhh teruk gila perumpamaan aku nhe’
dannnn . memperkenalkannn .


*focus ke kanan*


My patner . emsem ? saya tau aa patner kamu emsem tahap aaron aziz . shut up laa . bagi saya  emsem baa . suwetttttttttttttttttttt ! *jan kembang . hihii . guest what ? bila saya ingat balik time kecik kecik dulu saya ‘in-love’ well . cakap sama bf ‘sayang minta biodata boleh ?’ bagi diary saya dekat si boyfie ni .


Start dari nama penuh , nick , birtday , tmpat lahir , warna kegemaran , makanan kegemaran , kenangan manis , kenangan pahit , insan yang di sayang , insan di benci , nama mama , nama papa , brapa adik bradik , nama ex dulu ,  number phone , alamat , nama bestfriend and bla…blaa…blaa……….. AND  bila saya ingat balikk ANOYYING NYAAAAAAAAAA SAYA DULU . wkakakkaakka . after 5 second then I will say “alahh . zaman bebudak. Normal laaa . jan kau herannnnn”  wahhhhhhhhhhhhh vok.


But skarang . saya nda amalkan suda biodata tuu , hee  . and  guess what ? fullname dia pun saya nda tau sampai skarang .  apa ? telampau ? kau diam sana . hahaha . maybe nama dia “muhammad asdyr bin ndatau “ saya kol dia ‘asdyr’ jak . nama manja ‘dyr’ paling manjaa ? ‘sayang’ wkakakakaka . aku sut kamu sana kalo kasi ketawa sayaaa . wehhh . kitorang ndaa main laaa ‘baby hubby ‘or  ‘mamy dady’or  ‘baby bucuk’ kann ? ndaa cool laa guna macam tuu  *ehem ada yang terasaaaaaaa oooooo . hahaha XD



Well . for me our relationship nda sama sama relationship orang lain . bezaaa baaa . bezaa habisssssss . selalunya kalo orangg LAIN . slalu hangout brabis kann ? I meannn selalu lepak sama boyfie diorang . tapi dia malang . dapat girlfriee mcm ai . parents saya memanggggggggggg ‘ketat’ ahh . aku rasa ayat tuu paling ngam . saya anak tunggal . soo  kena faham laa . aku slalu cakap “ mama jaga saya baik baik . kalo yang satu ni mati . ndada suda yang lain” lepas aku cap tuu derekkk aku kena sepak . hahaha . kurang ajar pulak tuuu * tapi alhamdulillah stakat ni dia masi paham saya kann dyr ? *senyum . thanks much .



Wahhh . nampaknya entri kali ni panjang pula kan ? semangat betul . hahaa . gediks* okok . kita orang ni baru jugaaa . bukan nya bertahun suda inrelationship . newbie jugaa . ndaa juga sampai setahun . 14 january 2011 . DYR . ingat tuuu . kau set di hp muhh . karang taun depan kau kasi surprise aku k ? haha . jam brapa aku nda set pula di hp . lupaaa -.-‘  asal ingat baa .  so sendiri mau kira berapa lama kami togetther getther ni .

 
Sekian lama aku mem-single kann ? setahun kaa nda silapp perhhhhhhhhhhh . dasyat . ehh . saya tau laa kamu single 3 tahun tp kamu diam laaa . since kami sesamaa  bahagia jugaa laaa . walaupun ada gado sikit . well , kalau ndada gado apalah gunaaa kann ? hahaha . jealousy banyak punn adaaa  , kecik atii . and sure dia pun macam tuu but maybe dia diam . mungkin makan dalam . kann dyr ? ahahahaah . kasi yaa jakk . nanti gado lagi . ohhklahhhhhhhhhhhhh .


Apapunnn . kita hanya mampu merancang dan menjalani , allah yang menentukann .  and bak kata cik epal


"kalau kita betul-betul sayangkan seseorang, lepaskan dia pergi, jangan kau halang dia, andai sudah tersurat dia milik kau, suatu masa nanti dia pasti balik pada kau walau sehebat manapun pengganti yang dia jumpa dan andai kau sayangkan sesuatu benda itu, jangan kau genggam dia terlampau kuat, bimbang ianya pecah didalam genggaman kau sndiri"


okayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy . cukup laaa . c u thennn . daaaa .

No comments: