Saturday, September 24, 2011

kalaulah fb ada ....




Hallooooooooooooooooooooowwww .

Sorryyyy forgot suda mau hupdate beloh nih . well , semalam genap 1 week sudah kann aku nda on fb . so kemarin aku online lahh mcm biasa . skali ON “ facebook mcm fuuuuuuuu** “ jak ku tengok -.- pfft . makin semak joooo . serius aku cap . makin complicated pula cara guna .  mana subscribe lagi . aishhhh . pokoknya bikin pusingggg kepala 360 darjah . sukses ni fb buat aku bingung . lebih bingung dari twit-twit , serr .

 Kalaulahh fb ada 

 “who’s view ur profile” kann ?  mcm friendster dulu dulu .

aku paling suka kalau kita bole tau siapa yang view fb kita . SUPER SIOK . hhahaha . cause best  baa kalau  tau siapa stalk  fb kauu , nda kaa best tuu ? damn best laa , gila ka cakap nda best ? HAHA .  sepa aada fb aku mesti prasan kenapa fb aku privat habis . semua tu ada sbb guys . bukan aku jak . RAMAI yang kasi private . dulu dulu banyak kann stalker suka tapau gambar . hahaha . dia ‘copy’ then dia upload di fb dia kasi jadi DP . oh’demmit!’ bajet apalahhh ?cis pui !


kasi senang aku remove orang boleh ?

jyeahhh .
ini punnn penting . punya banyak  ‘friends’ ku di fb  . konon ‘friends’ padahal musuh dalam selimut pun ada tuu . saja mau add . spaya dapat poin mau kasi kena aku . macam aku ndatau ,. Elehhh . haha . pduli la kau . ishhh .  *pui.  Kamu ada phone ba kann ? contoh la mau del message . or else . mesti ada “MARK’ kann ? ‘unmark’ ppun ada . kalo macam tu ada d fb . aku rasa nda juga complicated sangat mau remove orang . semakk joooo . macam macam jenis orang . dalan beribu tuu . ratus jak kali aku kenal . hahahha .  . time 1st guna fb kann RIAK . semua la ba mau di approve . mau di add . mau kenal konon . padahall .  ndak laa kenal sangat . tau nama jak sudah . apa lahh makna stakat nama kann ? sehh .  mekong pulaa .  dilemma juga aku . mau betul aku approve orang . tp must remove dulu . payahnya ba mau me-remove tuu . paya baa . tau ka payah ? nahh . itu laa .

bilang c pija ‘ maju nda bertempat kot’ hahhaha . ‘takde maknenyeeeeee~’

hahahha . ramai juga masi merungut pasal cbox . btw cbox aku masi mcm cbox dulu kala . hahaha . kamu belummm ? kasian :P 

part 2 soon . 

No comments: