Thursday, October 6, 2011

cerita si anak tunggal .







hai kakaadikabangmanissss semuaa :)

ehh ? ada juga anak tunggal ka bacaa entri aku ni kalii ? sehhh . lawa laaa . sama kita *clapclap . okayyy . lets say lahh if ada orang cakap ni ayat sama kau
ndak lari baa soalan begini ni ,

"brapa adik bradik kau ?"
"err . aku sorang jaa . hehe ."
"waaaaaaaaaa . bestnya kauuu . apa kau mau mesti kau dapat tu kann ? manja lagi kau tu kannn . sioklahh ."

Itu kalo ada banyak adik bradik begitu la tuu . kalo si tunggal pula menjawab .

“manadaa siok . siok g ramai adik bradik .”
“ehh . budu juga kau ni . best g tunggal . aman rumah”

“hahah .  sekurang kurangnyaa kau boleh suruh addek mu cakap ‘hohoh horlicks

 eh?’ “
“hohoho hotak kauu . bising betul rumah kuu . malas lahh .tukar tempat la kita “

Hahahahahhahaha . LUMRAH DUNIA SEKKKKK . aku tauu .

4 type .

1 . kakak . 

Sepa ada kakak ? ohhh kau kaa ? jadi kau bangga la nii ? hahahaha  .  seumur hidup akuu . aku ndak pernah rasa kena lempang oleh seorang kaka . aku ndak pernah rasa macam mana rasanya bila begaduh beantam ngan kakak . siok ka tuu ? haha . mesti kadang be-ngam kadang ndak kann ? ahha . tp ada juga yang kamceng gila babs . semua prob cerita sama c kaka . then c kaka pun kasi cool down la adeknyaaa . perhhhhhh , ciri ciri kakak kesayangan ohhh kalu  yang ituuu . memahami kann . hihihihi .  tp sayangnya aku ndadaa KAKAK (:*jealous



2 . abang .

Sepa ada abang ? bersukur la kamu ! hahah . antara kakak or abang . aku preferr abang kot ? puiiiiii . hipokrit . kahkahkah .  kamu tau kenapa aku mau abang ? dia boleh protect akuu . hahah . mungkin ada yang cakap “kau pikir siokkk ?ishh . bongoknyaaaaa” biarlahhh , daripada ndada yang protect ? naa ?  ehh nda dapat digambarkannn ngan perkataan ehh kalau aku ada abang . serrr . mcm over kann ? ini semua ni KALAUUUU . tp sayangnya aku ndadda abang (:

3 . adik .

Perhhhhhhhhh . yang ini . aku sudah rasa . adedeeee . aku ada 2 cousin . kamceng gilaa . mohd alfian arif ngan nurfadhia qistina  mohd arif . killerrr . manja gila boss sama aku . terutama c fadia tuu . kalo boleh melekat . melekat baa . hahai . manjanyaa minta ampunnn . tp c fadia ni masi kecik . baru setahun . panggil ‘kakak’ pun belum lulus hihi . kalo c pian pulakkk . senang di atur tu budak :P di suruh kann menurut jak diaaa . ahhahah . bagus kann ? :D tp jan laa di suruh kalo boleh juga buat tuu benda sendirik . t sia sia kau kena cakap ‘ ihhh . pemalas betul jugaa’ hahah .

4 . twin .

Fuyoooooooooooooo . kalo ini bolehhh . mau aku . hahahahha . siok apa kalo ada kembar ? kita buat mcam di tv laa . main tukar tukar tempat . hahahha . cisssss . kamu pernah dengar ka di dunia ni kita ada 7 kembar . pernahh? Dulu dulu punya cerita ba tuuu . saja jak tuuuu aku kasi tauu . kann best kalo dapat jumpa . confirm saspen / bingung habis .



Aku Cuma ada papa ngan mama jakk . itu pun aku bersyukurr betull sudahhh .. kira lengkap juga baa kann ? 

Mama – kakak
Papa – abang besar
Boyfie – extra abang
Fadia&pian – adik
Konco berat – twin


Hahahahhha .  kadang sunyi gilak aku di rumah nii . tp kalo drang semua adaa . macam ramai betul kami adik bradik jooo . hahaha . bising kannn . phewwww .

Jadiii . hargai lahhh drang semua tuu . stop laa memaki adik bradik . hahaha . mcm aku ndak tauuu .
Jan guna bahasa kesat . coba kamu panggil drang . “ sayang . intan payung . nyawaa ~” I guess mesti dia cakap “ kau kenapa ni ? gila” hahahahhahahahahah kannn ? 



p/s : sorry kalo penceritaan merumitkan anda para readers untuk memahami maksud saya .
mood swing ppulaaa -.-'

No comments: