Monday, December 5, 2011

hello ? mari sini .


 

Assalamualaikum and hai c emsem and cuantek , 

Apa khabar ? sihatt ?  alhamdulillah . whatttt ? demam  ? Ohh , musim -.-'

apaa ? ahh ? rindu ? ohh please laaa jan hipokrit . muhaha , okayy sorry . kamu prasan kaa entries aku sebelum ni semua macam "ala kadar" jaa kann ? prasan ? hmm . even yang skrang ni punn sama jak . seriously, aku rasa macam idea aku semua lesap ni . mood mua update pun hilang . asal ada jak ilham ku mesti adak jak mau spoiled . cam staek  , kin panas . hahah .

kalau kamu ada idea kaa , ada benda mau tau biar aku share sama kamu kaa, p jak page ku k ? post di wall fb pun okay juga . *pffftttttt , MCM ARTISSSSSSSS . hahahah , kiding . bosan kan ? memang begini kejadiannya . normal situation k ? jadi kau ndak payah laa mau cakap 
" c caca getek , trip artisan . padahal bukan harapan" -ndak puas ati , padahal dengki . hahhaa

errrr , lets talk about POLIKK , bytheway . jan muak k ? maybe lepas ni semua entri aku pun pasal ni juga . miaahaha .  ehemm , 1st time mau masuk ipta ni , confirm laa nervous tuu adaa . ndatau la pula  kalau ada yang eksaited sampai bergymnastik kann . aku nervous mix takut . ntah kenapa , padahal dulu eksaited tahap besapel lagi . memang gitu kali kann student yang kebaruan ? wkakak . elehhhh , malu kunun kau mau ngaku :p ketulahan kau t  .

skarang fikiran kuu berserabut gilerr , belum masuk pun sudah kusut ni . kalau masuk aku ndatau laa . biasaa orang susa , miskin adik bradik . karang aku jalan p poly sudah siapalahh kasi teman parents ku ? kamu ? ihhh , please lahh . bagus kalau boleh tembus badan kamu di screen tu trus p rumah ku . XD . fb ? ohyeahh , parents ku ndada fb k ? kalau ada mungkin aku ndak risau juga . XD boyfie g ? mana laa aku ada masa mau calling/texting  trus kann ? bukan risau apaa . just takut jak t habis semua bulu mata aku jatuh sebab dirindu bahh . wkakkakaak .annoying gilaaaaaaaa .

sorry sorry , aku bosan bah T.T
ohhyaaa , besok 10 muharram kann ? hoyeah ! shopping ! ya shop-ping . bukan shopping tahap lupa diri . ni pasal barang keperluan karang di poli jak . pokai jugaa laa besok ni kann ? bekakai juga . haha , mesti mau bawa mama skali ni . kalau ndakkkk , memang istighfar aku di kk pulang ndak bertambang . haha , biasaaa . lupa diri suda tuu kalau ada duit . ntahh , duit kann susah betul di carik . tapi kalo di belanja ? rm500 aku rasa 3 minit pun boleh lesap suda . wkakakka . *bukan aku
padahal kalau ikut betul besok aku kena puasa . hado -.-' harap nafsu undercontrol juga besok . aminnn .


Ohyaa , sebelum aku lupa . the girls poly . blok G atau yang hampir . please PM me di fb k ? desperado kawan aku mau mendaftar ni ? yaa , aku tau la ndak mati kalau mendaftar sendiri . tp ndak kaa meriah kalau reramai ? kannnn ? *smile . Okayyyy .



next time lagi baru update k ? Kbye . takecare .

No comments: