Tuesday, February 21, 2012

i'll be back .


 


hai sayangggggggggg , *eww , ovarrrr

ahaak , bukan slalu pun mengediks kan? *rolling eyes* hahah , harini hari apa ? tuesday ?  ya allah ya tuhanku . cepatnya waktu berlalu T.T rasa macam baru sehari jak cuti . ahad ni kena pulang kamsis balik , tamau tamau tamau !! *hentak  kaki*<---- weird jak prangai . hahahahha . sorry la kalau meluat . cus i memang manjerrrr *ohh. pleasee muntah* wkakakakkaka . sorry , annoying gila kan entry aku ni kali ? hahaha , ni kali laa .



merujuk perkara diatas :
skema gilaaa ayat , hahahhahaah . well , ndak lagi " cuti mid sem sudah habis berooo" so kena xtra-struggle laaa . struggle sampai hilang ingatan . hahaha , okayy , over againn . ndak juga sampai ilang ingatan kan ????? . i mean kena blast laa . no main main , no hangout hangout , no lepak lepak * cehh , cakap je tew* hahaha , ndak lama g maw final exam baa . serammm youuuuuu . gila . 


ndak sahkan , asal aku update blog mesti ada terselih pasal "assignment " bahahahha , bernasib betul tau . oral presentation aku guys . aku lum ada idea apa mau present . yang paling tahap banjir idea baa aku mau . skali tgok ndak tepikir ba idea tu . ihik . belum lagi pasal measurement yang sparuh gila aku mau faham . ndak lama aku masak jua nota dia tuu . trus minum airnya . faham trus kali kan ? hahahahah . 


nasib jak ada , super mario , plant vs zombies , and much more games di  lappy ni . ada juga tempat aku lepas geram . ahahaha , pikir aku main game tu terhibur ? no no no . sana la kau dengar aku teriak sakan kalau aku kalah dalam game tu . teruk situasinya . nasib jak roomate ku betahan ngan aku XD . kak lijaaaa  i lup u . also my beloved neighbours , cik hasmatul natisyah. aisehhh , nama full lagi di kasi . . 


harapan saya , sepulangnya saya dari cuti ni :

- harap masalah letrik di wing kami tu okayy ?just imagin 2 months sudah kami di hidup di bilik tanpa kipas ngan lampu . bayangkan betapa deritanya kan ? sabar jak laa . tp mate ku ada pesan hari tu

"cha . kalau lepas cuti mid sem . kalau lampu ni ndak bagus juga . kakak keluar kamsis . cus susah ba mau belajar lau panas ngan gelap " 


huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , cedeynya . caca tinggal cendiwi cuda . nada mau kawan caca . 

harap harap karan kami okayy . aminnn . harap harap ada laa orang orang JPK yang baca blog ku. wkakakkaka , mengarap jerrrr . klah . bye . salam .








No comments: