Tuesday, February 12, 2013

rojak story



Assalamualaikum , haiiiiiiiiiiiiiiii !!!! *sakai*

lama  ndak log in blog . kalau dulu , tiap hari yaaaa , sampai kalau boleh 1 hari tu post 3 entry trus . tlampau hyper kannn idea mencurah curah, semua mau di cerita , kanak riang . skarang ?kemurungan . wkakakakakkak , yaiiiii ndak laaa yaaa .dulu kan kurang kerjaan , pegi kedai jak pun issue sdah mau crita di blog , buaahahaha. sekarang banyak kerjaan .  matang kann.

 MATANG LAH SANGAT *tangan di bahu mata keatas* 


ohyaaa , HAPPY CNY . sorry kemalasan tahap luar biasa kalau taip CNY faham juga kamu kan? expert kan sudah kalau bab short-word . cehhhh . limau ngan angpao *.*

Actually , teda pun isi yang aku mau hurai dalam entry ni , aku ndak dapat tidur , utusan ku pun ndak dibalas sdah oleh mr. fly-over tidur sdahh dia . ndaktaulahhh sepa cakap haritu "ndak remaja lah tidur awal" sekarang ndaktaulahhh sepa yang remaja . haahhaha.

Okayyy , kenapa aku rasa macam boring tahap GG sdah ni . Ohyaaa , sem depan aku LI - Latihan Industri.
any suggestion ka dimana bagus ? kira dilemma juga ni mencari tempat LI . planning mau cari awal sebab kalau lambat t kelamkabut kaa  atau dapat tempat yang jauh . aku under technology computer so ? tulun tulun laaa sia aa . bahhahaa, gila gila juga . macam laju betul ba masa berlalu . macam  baru jak haritu aku sem 1 , skema tahap maksima , p cafe pun pakai matrix . eeeee , tinggal matrix di bilik kenapa laa kalau aku di depan jabatan pegi blok G aras lima balik juga mengambil . sekarang ? bawa matrix pun ndak pakai , tinggal di bilik pun macam hal kecil jak . ahhahaha , skali kena saman baru rasa macam sunquick ! tp alhamdulillah stakat belum pernah g kena saman :D *peace!*

Lagi , hmmp . ya ! ada ka orang makin pendek ? unbelieveble. wkakakakakka , macam puaka . kenapa aku makin pendek ? ka orang mengambil ukuran tinggi aku tu yang bermasalah ? time aku form 5 tinggi aku 152 okayyy ? minggu lalu aku sandar laa di dinding klinik tuuu time tu aku hantar cousin p klinik . bolehnya tinggi aku 148 hoihoi ! makan sayur ba terus . hahhaa , ndak juga kannn  . pendeks tegaps laaa ni . bagus kalau meninggi juga . bukan kalau umur 20 limit sdah ka kalau perempuan ? okay fineee . masa aku ada brapa bulan jak .  ndak lama 20 sdah umur .

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!
tiada lagi TEEN , lepas ni , "umur ? 20 PULOH ." puloh okay ? puaka . seram baaa . paling aku ndak suka bila mamaku cakap pasal kawin . weinaaaa , serrrrrr-amnyaaaaaaa . kalau main jodoh keluarga lagi , sdah dakmo cerita . tukar tukar .

haritu kann , malam jumaat tu aku stay tmpat classmateku c matul ,aku study maths sama c faraa , di ruang legar blok F la kami stay , skali ada kawan dia sem 1 . SEM 1 yaaaa , confirm laaa kira macam adek laa . bolehnyaaa dia kutuk pen kuuu 

" eee , faraaa . sdah sem 3 punnn masi gunaaa pen budak budak" actually pen aku . 

koe p kaison , sana ada jual pen tuuu yang 90sen 1 comel comel , ada angry bird , hello kitty , spongebob , smurf and blaa blaa . segan juga aku baaa budak cakap begitu . lepas budak tu cakap macam tu trus aku cakap 

" dekkk , bukan pen c farah tuuu . pen kuuu" 

bhambur bhusss ketawaaaaa . wkakakakkakakaka , what to do ? sudah aku suka . biarla baaaa kans ? berkualiti juga ba pen tuuu . bagus . cuba try beli . pakai . best :)\

Okayyy , thats all . aku penat menaip . bai 

Good Night :)











No comments: