Tuesday, September 7, 2010

raya ? yeah yeah !


hahah , spm coming soon . ssusah laa maw hapy hapy tym raya nie .
huh !
tp xpaa . after spm hari hari raya . ahhhaha
today bosan gila . tym cuti nie ntah apa maw d buat . study seja laaa sbg langkah berjaga jaga . coz tkt t lupa segala formula ececeh !hahhahaaa , al aklum laa . cik chaa kita nie , sgt sgt pelupa . ntahh . mkn semuat kali .
hahaha .

thenn , aku asyik befikir 

berdosa ka saya kalaw tidak memaafkann org yg sdah menghina kehidupan saya . sakettt gilak hati nie . pffft !

huh , tidak berkenan laa maw c maap . adehhh . sakett  .
asal ada bnda mesti menyebok.menyemak .
kurang kerjaan gtuee . trip lagi .
omg ! bnci .bnci .
 saya maw sepak muka kaw !  
na na na . kenapa sdah aku gnie nie ? perasaan bnci menguasai diri .
wkakakka , 
tp sedih laaa kena buat mcm tuuu 
selama bulan ramadhan nie , ak di kutuk ak deam seja . after raya nie ak dtg k ? jgn fikir saya deam deam seja . sepa maw maruah dea di pijak pijak ryte ? hahhaha . wait for me yeah !  ada hadiah untuk anda http://www.emocutez.com

coz urg cakap kesabar itu ada batasnya kann 

oky laa . gotta go . hee ~ papai 

assalamualaikum http://www.emocutez.com




No comments: