Friday, September 17, 2010

tired . but im happy for that .


sory readers ! smalam tidak sempat diriku menaip new entries , because smalam dari pagi hingga lah ke petang sebok memanjang visit  open house . balek rumah ponn jam 11 . hahhaa , smpai rumah mandi terung landaing di tilam . hahahha . mama puwn samaa . papa busy tgok tv . btw fenat pon fenat berbaloi ryte? doit rayaa betambah . wkakakkakakka . well , maw kumpul baa . maw beli  buku rujukann baru . maw more struggling for spm bebeh . biar laa duit ku abis , yang fenting . pass spm then result ponn tidak laa mengecewakann . hehhe .

tengs a lot to my darla . because temankan aku beli buku hari tuu yaa ? tengs shangat shayang :DD
hari ni . OMG ! fenat yaw . tp best best best . 1 hari nie , byk ilmu aku dapat . tapi ilmu bidang masak memasak . hahaha . *almaklumlahh diriku tidak pakar dalam bidang ini* hahaha . spaghetti , maccaroni ,juice . semua aku blajar buat dalam sehari tadi . tengs to google . wkakakakka . just search then dapat laa resepi yang di inginkann . wkakakkaka . tp beli bahan guna doit rayaa /duit  hasil titik payah memenatkan diri . hahhaha . adehhh . tp walau macam mna ponn penat tuu , tp kalaw sudah  ada hasil rasa penat tuu mcm kurang skjit . kadang rasa mcam  ndaa penat suda . hahahah . well . happy kann . happy kann killer segalaa feel kepenatan ,& kesedihan yaw ~ anda tak tauu ? saya bagi tau .

next week , sch ordy . homework ? SIAP ! hahah , semangat aku belajar nehh . bukak sch nantio maw blajar maths  habis habisan .  adehh , lemah habis aku mathas nie . also science and history . doohhh , subject nie selalu seja dapat markah corot .
markah result laen sudah di majukan tym excel 2 . 2 subject sejaniee yang maw di naek taraf . ecece ! hahaha .

oky laa . enaf . happy malaysia dayhttp://www.emocutez.com

No comments: