Sunday, September 26, 2010

struggling .


assalamualaikum .
huhh . imy bloggie ! lamaa taa post new entri kann ? padahal selalu juga aku online . hahaha . bukan apaa baa . just nataw apa maw post . ahaha . today aku post sebab ada maw di setory . 
yesterday  , i go tuisyen with agurl and shebah . just maths tuisyen . well im week in  mathematics .
so seharian ber-jalan seja laa kami . habis tuisyen derek kami p kk . masuk eatons hahah . selalunnya orang shopping baju . kami plak shopping buku . hahah . best looo . kami brabis pen . pemadam . ink pencil mecanical . and so on .
then aku ada beli sticker for my calculator . wkakakakka . cutties !

just mau jadikann sticker tuu bahan tarikann . spaya aku rajin guna tuu calculator . oso untuk menjeleskann mereka yang duduk selari dengan kedudukann ku di kelas . 
hahaha . ndaa salah baa kann ? 56 hari lei spm . lebih kurang 1 bulan lebih kann ? ini laa yang aku suka . sebab stiap hari kami buat study group  di kelas . i mean area kami seja laa . area boys tuu . pandai pandai durang laa maw buat apaa . 
tahap peng-focus-an  kuu naik kann. 100% ngan cikgu . hahhaha .

our relation wif that gurl 

ntahh . semakin jauhh di pulaukann that gurl . ntahh siapa yang berdosa . 
kata ustat 
lebih 3 hari ndaa bertegur BERDOSA 

nahhh . sendiri maw pikir laa kann ? kami try tegur tapi that gurl ? aww .
menjeling . btw menjeling pown dosa baa kann ? na na na .
aku ndaamaw tangung dosa wooo . 
:DD

adehhh . rumit

No comments: