Tuesday, September 28, 2010

hari ini kembali kanak kanak .


hahaha . nda nda  ba tajuk post nei . tadi aku balik lambat  bcause p tuisyen maths . sejam stengah laa gtue kami study . after that tym pulang wkakakakaka ! HUJAN DERAS !  ntahh .  bepikir kami cemana laa maw pulang nehh . aku ndada bawa payung  . c agurl ada tp mcm sot suda payung nya tuhh . hahha . tp deaguna jjuga * orang cakap kann. asal ada baa daripada saket * hahahha .

thenn . cikgu hantar kami sampar simpang roundbout sejaa . terpaksa laa kami blari p busstop tuu . sdah laa banjir . tiada bus  lagi tuu . trus aku cakap laa ma c agurl

cha : jalan kaki laa kita sementara  bas teda nie .
agurl : baa jum laa . sepa takut .

fullamakkk !
ndaa disedari dua km sdah kami bejalan . wakkakaka . mandi mandi hujan baa kami . gahahaha .
aku lewat sampai rumah . maw dekat jam 7 sudah .
parents aku puwn risau nie . nasib aku sampai rumah cepat . kalaw tidak ndaa taw laa apa papa aku maw buat . p mencari kalii . hahaha .


last nyte pnya bad news .
aku baa . macam ada penyakit tulang nie . uhhh ! saket . smalam menyerang aku . beteriak tgah malam . mamapapa puwn panic trus . tp after 1 hour tuu ok sdah laa . but still saket juga laa .

 
now im very busy with my homework and a lot of revision . sory if ndaa ada masa meng-post - entri .
harap maklum .

No comments: