Friday, October 22, 2010

excident la pulak !


hahahah !
jangan panic , be cool . tenang .
i feel better now thats why i can typing a stories for my beloved readers . heee .
my hand kna siram "hot water"
hahah , its HURT  babe . masya-allah .
its freaking sucks , my mama suruh masak maggi for my uncle . so , time maw angkat pegi meja makan . just like i hit something . then aku terkejut then that maggi spilled on my fingers .
huuuuuuu . scream-ing habis akuu . semua jiran dengar . hahahha .
but my mum just say

apa kaw rasaa ? arhh ? tu laa len kali hati-hati law buat kerja baa perempuan !

ihh , sdah laa sakit . di marah lagii .
thenn laju-laju aku letak colgate jari aku . huhuhu , tahan seja rasa pdih tuu tp ndaa dapat tahan then aku cuci jari aku tuu . trus lari p bilik dan berfikir " kalau aku tidur mesti besok bangus ok sudah "
half and hour my papa masuk bilik then cakap

papa : tgok tangan ?
aku : *c tgok tangan aku , sambil menangis*
papa : macam mna baa kaw masak nie . heyyyyaahhh ! jomm la p klinik . bsuk exam kann ?
aku : yaa .

aku menulis guna tangan kiri . then yang kena air panas tuu puwn tangan kiri . hahha .
terpaksa laa jawab semua paper sebab aku ndamaw repeat balik . huh !
so , setiap orang yang tgok mesti tnya "hey , wat happen to you finger?"
hahah , so much people care about me ryte ? aggaga *perasan*
hmmp . sampai sekarang tangan aku blum pulih sepenuhnnya .
;D
diakan saya cepat sembuh yaaa u . heee .


No comments: