Friday, October 22, 2010

musibah oh musibah .


ya allah ! 
ndaa henti-henti dugaan dan cobaan yg aku dan kami sekampung hadapi .
baru baru nie kampung kami / tmpat tinggal aku mengalami kebakaran . kira kira ada 200 buah rumah hangus terbakar . maw lihat ?
sila clik disini  sangat sedih laa kejadiannya . sangat tragic .  but syukur to ALLAH , rumah saya terselamat di sebabkann ada sungai kecil area depan rumah aku . tuu laa yg menyelamatkann rumah aku . 
bomba ? omg ! bukann maw fitnah kerajaan . but mereka hanya melihat api tersebut . maw hmpir  half of the village musnah baru maw padam api . waahhh . bomba kalaw di tv bukann main . 

pantas dan cekap kann ?
pantas dan cepat kepala hotak ! lembab mcm siput . eeeee ! ndaa pikir kaa perasaan orang tuu .  sempat lagik di maki baru maw kerja laju laju .

kabar angin ada mengatakann bahawa kampung kami di sabotaj tapi ? wallahualam . biarlahh tuhan seja yang tahu ..

No comments: