Friday, December 3, 2010

my life is kind of boring :\



heww ~ 
hate my life ,i mean i hate my self today .
ee , maw online teda line , hp puwnn teda line . ohmygad !
naseb aku bekeliaran nie mencari line dapat jga , just pasal maw post
entry . agagaga .

ohyaaa . PLKN , now ada yg ready sdah maw pegi kann ? u guys ? kamu dapat kaa ?
aku maw btul ikut bnda tuu . sgtvery the membatu oke .
aku niee bukannnya activ kokum pownn . so i need plkn to help me to continue my edication .
but hari tuu , aku cem but season 1 nie aku ndaa dpt .
hope yg season laen dapat . 

betol kaa if season last smua budak nakal ? hmmp .
hope if aku kena ndaa laa aku kena buli wkakakkaka .
i got something to story too uu readers . 


time aku form 3 aku kna ajak join oleh kawan , join pjkl , mcm plkn jgaa laa that . but pjkn ada program anak angkat lagi .
best laa , but mesti pndai jga diri .
1st tym aku ikut kem gituee , derita wehh time 1st pegi , aku masi ingat lagi aku grup "ORANGE" 
wkakkaak , i hate our leader . gila kuasa yaw . hate that gurl , DRAMA JE LEBIH !
byk mcm arahan dea , smpai aku menangis then sakit . 2 hari ndaa masuk kuliah .
then ada 1 guy slalu menyakat , aku benci kao !
paling aku benci if aku mkn then mereka melihat , " mcm tidak pernah melihat orang makan kann ?"
nasib time tuu kami tidak brapa rapat . huh !:(
but after keluarga angkat ambil kami then kena alih alih kann .
BETTER laa , my big adopt bro HANDSOME , CARING , FUNNY && byk seyhhh .
i miss them a lot .
kami 13 org adik bradik angkat . 11 boys 2 gurl .
ohhyaa , c aco raja lawak puwnn ada time tuu . but not as my bro laa . kawan saja .
lol .http://www.emocutez.com



2nd time kami pegi .
wow !
dekat kundasang babe , i love it .
bahagia i . smua hapenning . sgt berbeza dari yg 1st .


but i must be strong http://www.emocutez.com baa kann ? cause dalam dunia nie byk jenis human ada .
soo ? spesis mcm aku nie yg terancam . soo ? caa , cool down .
i moe thing that u must know .
AKU BENCI KERAMAIAN . hahah , bkn bnci sgt , but nervous . agagaga
except if smuua yg ramai tuu aku knal ndaa jadi laa nervous . hyper terus . 

sory if bingung bca my entry . aku mengarut baa nehh , ndaa tersusun jalan cerita .
hmmmp . boring gila di rumah .
makin naek laa berat badan . makan makan makan jak kerja . http://www.emocutez.com


No comments: