Tuesday, December 7, 2010

online addicted :D



Hello fellow !
Huh , boleh dikatakan setiap hari aku online . but tidak laa seharian , adalah dalam 3 jam – 5 jam sehari . wkakakaka ! opss . ntah laa kenapa , maybe sbb bored di rumah , study puwn if ndadaa mud ndaa masuk otak jga kann ? bagus online , cari ilham . hahahha . isi masa lapang dengan perkara yg berfaedah yakni update bloggie
Bukan apa , stress gilak di rumah nie .  ndaa baik untuk kesihatan seorang calon  SPM , btul tidak ? hee http://www.emocutez.com
 ish ish ish ,
Banyak godaan di rumah nie  , tilam , tv , hp , lappy , mamam
Dan masalah jiran yg tidak berperikemanusiaan nie . huhuhu
I will try laa kawal nafsu nie ok ? hee , wish me luck .
Next week 13 dec , i have psv paper 2 . yakni , melokis ! fuhhh ! gempak kann ? sudah laa aku tidak berapa pakar dalam bidang nie , tp yg penting usaha right ?
Eheemm , cita –cita maw ambil seni graphic but orang yg memilih aliran nie bukanlah berbakat sgt pownn , kreatif puwnn sometimes seja ,. Ya allah hadiahkann lahh hidayah dan rahmatmu kepada hambamu mu ini . aminn ~
Baidewai , memandangkann tinggal 2 paper lagi before leaving my beloved school . planning maw mencari kerja sedang saya laksanakan .
So , hopefully dapat laa kerjaa yg bersesuaian . 1st tym aku kerja tym form 4 last year . SEHARI  seja aku dapat bertahan di tmpat kerja tuu taw . kerja kat kilang KROPOK !  yummy ! but sengsara ehh , kerja aku packing barang , ndaa kaa patah tgan maw packing kropok tuu ? jawapannya YAA ! VERY TIRED . lepas tuu gaji 1 pack kropok tuu 40 sen seja . huh !

Then 1 hari seja aku dapat bertahan , cause tuu bos assistant GORILA ALAM FANTASI  ! beleter   seja kerja dea, ndaa reti deam . BECOK babe . BOS AND HE’S WIFE better , dia orang layan kami dengan baik .
Gaji ? aku ndaa ambil , ada rm25 kaa if ndaa silap . aku ndaa p ambil , biarlahh . yang penting aku sihat , Cause after sampai rumah tyme balik kerja tuu aku sakit nie . wkakakkaka , demam mix muntah muntah .
My parents kasi ketawa nie . hahah , now aku paham sudah kenapa org sangat menghargai DUIT !
Hopefully i find a gud work later , also harap aku kena PLKN . aminn , hahahha 



No comments: