Thursday, March 10, 2011

bad day ;'(((


huh !
semalam aku maw post entry , tapi akibat sangatlah kepenatan aku tangguh pegi hari ini . 
semalam , 1 per 1 masalah menimpa . kalau masalah kecil ok laa . dapat lagi aku handle . tp tidak , masalah besarr sehh !
:(
then semua masalah tuu aku selesaikan 1 by 1 .
1st prob .
ada 1 customer tuu , beli kain jc 2 kayu then dia suruh potong by meters . fikir baa , 1 kayu hampir 100meters . wtf ? ok ok . aku buat juga . then tyme maw packing kain tuu . our supervisor cakap laa

abang bob : kenapa macam kurang ni cha ?
cha : betul laa . mana ada kurang .

then dia kira balik . 100% kurang kain . ok salah saya laa tuh kann ? malang ~

2prob .

grrrrrrrrrrr !
kenapaa aa mr ex tuu . suka cari pasal . ya allah jauhkanlah dia dari hidup ku . 
hamba memohon ya allah .
berikanlah dia hidayah . agar dia berubah .
 amin

kemarin sampai nangis nangis aku menahan sebak taw . adehhss ~

lumrah hidup ~

No comments: