Thursday, March 31, 2011

bump !




Assalamualaikum readers


How are you dear ? hee , lama ta bersua entrie kan ? ada yang tercari cari saya kaa ? hmpp . ngee ~
1st of all , thanks to new followers . rajin rajin laa visit my bloggie , but if ta ada entries “jangan marah naa” hikhik ! ohyaa . about my spm result , SAYA LULUS . syukur Alhamdulillah . penantian yang tidak sia sia . hmpp, hopefully sangkutlah mana mana goverment institute . aminn
Al-maklumlah , bukan aku sorang seja yang memohon kannn ? ada ramai lagi yang memohon . so ini terserah pada rezeki masing - masing laa . kalau ada rezeki , dapatlah , if tiada rezeki apa boleh buat laa . now just usaha dahulu , then tawakal seja .
Btw SPA8 aku ta tau laa amacam mau apply . pelik . hari tu aku ada “daftar masuk” but tyme isi borang tuu dia ada suruh letak result SPR . “SPR?” amenda tuuu ? ta tau laaa . http://www.emocutez.com
Any suggestion kaa di mana lagi tempat mau daftar ? hmpp . aku just maw apply banyak permohonan , takut kena tolak kan . so apply banyak banyak . harap dalam banyak banyak tu ada jugalah yang sangkut , takut pulak nanti ta dapat sambung belajar . niat dalam hati ni masi mau sambung study . 


MY LOVE STORIES .


Love la sangat .....
Agagga , actually buat masa sekarang aku tengah focus ngan study dulu . but satu silap aku adalah . aku selalu bagi orang harapan tapi aku tidak terima dan belum bersedia lagi maw berpasangan . except kawan rapat . just like bestfriend . aku masih muda “18 yearsold”
Yeahh , still young maa . younglady . heeee
Tapi mau cakap single pun tidak juga , mau cakap in relationship puwn tidak juga. So how ? adehhh , agak bingung juga dikit laa , kurang selesa juga hidup macam ni .

So besok . april . APRIL FOOL !!!
Gagaga , apa mau planning yaa ? hmppp . kita lihat seja siapa yang kena besok . hihihih .

1 comment:

atyra afielidocious said...

gud luck dear ! yes, u rite.. juz apply byk2... ok.. wish u luck.! :)