Friday, April 15, 2011

a strories .


assalamualaikum readers :n:
hu , kamu perasan ka perubahan di bloggie ni ? aa ? bukan ituu . ada baa kamu tgok dulu bagus bagus . perhatikan dengan teliti kat sebelah kana tu hah :face54: ada kan ? YESSS ~:119:
de heartbeat bebeh . kasehan kan saya ? orang lain sudah lama start guna bnda tu . aku baru mau start guna :face34:
but its okay ann ? aku harap bnda ni baik jak ngan aku . btw rajin rajin laa :99:
ahaha !

today sibuk betul tau , semalam tido jam 3 then bangun jam 6 , hadooohhh ! rasa macam maw tekeluar bijik mata aku tau . aku masi ngantuk laaa :face13: apa lagi dairek aku mengalami
"lingkaran gelap pada bawah mata" :face31: bikin takut seja . mcm muka hant* .

pegi rumah unty laa tyme pagi tuu , katanya ada kenduri kawin , tup tup !
sekali sampai sana . hari ahad daaa kawinn . tadi just buat kuih jak laa .
aku pulak pegi bank in duit . also takaful . derrrr ~
F.E.N.A.T. !

ohhyaa , pernah dengar TIENS ?
sejenis mcm grup CNI , ELKEN gak tuu . hahah , tapi tadi my unty suggest ikut TIENS tuu .. so ikut gak laa aku ni . well , blajar bisnes la kunun . bisnes ubat .
tp 100% berkesan tau ubat tuu .
dia orang ni ada syarikat , kolej , hospital & maciam maciam lagi .
better u check la google sendiri . ok .
enough .
mau tido laa . ngantok daaa .


No comments: