Friday, April 29, 2011

25 may , huh !


huh , seriously . kalau ikutkan hati . tiap hari aku mau post entri .
tau pasal apa aku ta post apapa seja kebelkangan ni ?
no ideas . wkakaakak !:face14:
ntah apa yanag ada di kepala hotak aku ni . beserabut .
well , almaklum lah , sibuk memikirkan hari untuk resign ,

25 may 2011 . fullamak !
CONFIRM hari tu detik bersejarah aku . cause berenti kerja di tempat yang paling best kerja ngan tempat pertama aku bekerja .
best kerja dekat jakel tuu . kerja kau sana , serve customer . kalau tiada customer lepak laa., makan kaa , coki-coki , asam asam , gula gula itu jak makanan harian aku di jakel tatkala sedang bosan yang teramat sangat . tp yang penting gaji jalan . sales ko banyak ko dapat komisyen banyak laa . kalau sikit ciput jak laa . bagi aku , GAJI TU YANG PENTING . komisyen duit poket jak . hahhaha , *padahal , gaji bagi mama , komisyen yang bikin enjoy" agagga:face51:

btw aku resign pun ada sebab jua .

:84: sebab jarak rumah aku pegi jakel tu , nda terkata . kalau jalan kaki , angaran pun dalam 2 hari laa . ahahah ! sempat g aku tidur siring jalan .


:82: sebab satff lelaki dekat sana tu GATAL . suka touch-ing tau . grrrrrrrrr ~ kalau lah aku ni ada kelebihan besilat ka kung fu , taekwan do . wushu . kan best ? boleh laa belasah drang . ini tidak , belarian sejak lau jumpa diaorang . shit tau . sudah ada girlfriend pun sebok mau menggatal . eeeeeeeeee !


:83:kes mengolo bangsa , well . aku ni tidak laa sensitif sangat . tp agak telampau juga . bangsa takkan jadi isu kan ? tp di jakel ni . gila staff lama drang . isshhhh !
mau cakap nda respect sama old staff SAYA RESPECT SANGAT ! tp bila kita tidak di respect amacam pulak ? disalah guna pulak . di suruh g kedai lah , tolong punchkan card lah , much more lagi .

uke . sekali saya cakap " verry sorry kak / abang aku bukan ndamau pegi kedai belikan kamu bnda yang kamu mau tu . tp itu bukan kerja aku di sini . lama betul sudah aku ikut cakap kamu . kamu ada mau aku suruh ? sumpah laa ndada kann ?"
ok , lepas cakap mcm tu di cakap
"kurang ajar kau ni ! baru itu baa , belum beras "
wtf ? astagfirullahalazimmmmmmmmmmmmm !
gua panassssssssssssss !
ndaa reti besukur pulak . heiiii . makin semangat aku mau resign tau .

genius tidak alasan aku mau resign ni ? :face44:

ya allah cepatlah 25 may . lambat betul .

NOTE
25 may , penantian yang sangat panjang &lama&beruban aku menunggu . cepatlah .

No comments: