Friday, April 29, 2011

respect org tidak perlukan bayaran .


ok ok . entri kali ni agak serius ngan mendalam sedikit .

SENTAP AI !

huwaaaaaa , :face22:
susah sangat ka mau respect orang aa ? ta payah bayar laaa .
free of charge aku ta minta se-sen pun kalu respect aku . kalu ya pun aku ni muda dari kau , koe ta respect pun boleh laa tapi bila becakap tu pleaseeeeee lah ! tolong guna ayat yang sopan sedikit .
aku kibas karang kepala orang tua ni . tidak laa tua sangat pun . area 25 jak . tp budi bahasa pun tiada . BUAT MALU JA.

kalau kamu la di suruh oleh bos mesti kamu ikut jak kan .

boss : mu pegi stor , mu minta kain satin satu gulung . lekas sikit .
cha : ok cik . *belari pegi ambil kunci stor*

sampai jak di stor , mencari budak stor . ntah kemana , rupanya di tingkat dua . so menjerit kecil sikit .

cha : kak ! ada budak stor ka sana ? mau ambil satin cream 1 .
si biadab : apa kau mau anjing ? aku rogol kau sana .
cha : bos suruh ambil satin ba bang . lau nda mau aku suruh abang sam .
si biadab : eee ! c ketot ni , berapa puluh ribu jjuga tu orang mau ? bikin penat .



sakit ati aku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sebak aku terus . boyfie aku ndaa pernah cakap aku mcm tu even my parents lagi la tidak .
tadi time pulang kerja di kereta terus aku story semua ngan papa aku .
siapa tidak marah kan ? papa aku mau report ngan bos .

seriously , belum pernah aku dengar berita orang mati sebab respect orang .
semua orang mau di hormati . dipandang . walaupun aku hanya seorang perempuan yang
pendek / ketot . aku pun mau di respect . aku ada hati , ada perasaan .
aku bukan patung atau benda yang tidak punya hati .
saya pun pandai terasa kalau aku dihina di maki .
then bila aku marah terus kamu cakap

"gurau ja ba"

1000000% awesome cara gurauan mereka . adohhh .
sakit jiwa aku ndaa lama . :face74:



note :
I don't care how old you are, If you don't respect me, I'm not respecting you.

No comments: