Wednesday, May 11, 2011

keliru =,=


assalamualaikum readers :w:

grrr :14:. form 6 aku already daftar , yuran pun siap sudah . aku ? belum siap lagi belum ready lagi mau masuk form 6 .
yesterday , aku ada customer pensyarah ke apa tuu di poli kk . aku tnya laa

cha : bang , boleh tnya ka bang ?
guy : yea ? boleh ba kalau kau .
cha : diploma kejuruteraan elektronik compuer ba mcm mana aa ? yang bongkar bongkar computer tu ka ?
guy : hmmp , dia ada dua tu . ada yang bongkar . ada yang blajar format segala data di dalam bla bla bla.....*lebih kurang gtue la dea cakap*
cha : kebanyakan apa di sana girl ka boy ?
guy : tangan bersih la banyak sana , gurl jak . btw saya kurang pasti la cost tu ada di POLIKK .
cha : hah ? teda ka ?
guy : kalu teda polikk maybe antara MUKAH ngan KUCHING .

pfft :119:

cha : antara poli ngan form 6 mana bagus bang ?
guy : form 6 la bagus . poli koe mau pikir banyak g . yuran g lebih kurang seribu kebawah jak .


jak ? pikir di pungut ka duit tu :s:

cha : ada allowance ba kan :s:
guy : ada , dari PAMA ,
cha : pama tu apa :s:
guy : PAPA dan MAMA

ARHHHHHHHHHHHHHHHHHH :x:

CONFUSE GILAAAAAAA :119:
mana satu aku mau masuk nie .




KERJA !
20 mei resign . CONFIRM


:t: Jakel Silk House Sabah .
thanks too :

:82: Encik Ambran
gelaran "snow white" yang digelar kepada kami akan saya ingat sentiasa

:83: Encik Farhan
selalu silap sebut nama saya , then call saya "minah" rajin suruh saya hantarkan air pada customer yang mau beli kain secara BORONG .

:84: Encik Aizat
si kucing itam . ahhahah , thanks cik aizat . sorry selalu salah bagi harga ngan cik aizat . tp apapun tetap jua dia senyum ohh . nasib ndaa di marahnya aku .




No comments: