Monday, May 9, 2011

BUSY 100%


assalamualaikum :n:

huaargggg , muka sebijik macam panda derr :b: . ta cukup tido , ta cukup rehat ta cukup perhatian ta cukup ?
alalaaa , semua la kononya ndaa cukup . heihh , sibuk betul aku tadi mengurus pendaftaran ku masuk form 6 ni .

ic papa , aku , surat lahir aku belum p sahkan di JPN .
soo , tepaksa la pulang . besok baru daftar . terus aku fikir lah
" daripada kerja dua kali bagus aku p sahkan sekarang . besok tinggal daftar jak kan ?"

so , dairek aku naik bus p JPN inanam . sekali masuk , p laa dekat mesin ambil NUMBER tu .
ada satu teks besar sana . lebih kurang mengatakan
" ndadapat buat pengesahan"
wtf :q:
aku ko papa aku maw sejuta kali , nda dia angkat . huh ! pulang la aku .....

otw pulang , aku try call & call & call . then , time aku dekat PJ terus dia pick up .
adoiiiiiiiiii !
tepaksa aku patah balik p JPN , tp JPN sepanggar aku p .
ngam ngam time tu handphone aku yang ada credit tinggal di tempat kawan aku .
tepaksa g aku text semua kwn aku suruh topupkan .

seriously , macam mau pengsan aku baa . seharian nda makan . dari pagi smpai jak 3 pm
btw syukur juga laa , siap juga .
siap terus p cari makanan . haaa , racheal ada bagi aku voucher makan tadi rm5 .
terus c farahoney lagi bagi aku vouchernya rm5 juga .
kfc , pizza or rasamas . KAMI TERUS KE KFC.

wakkakkaka :face53: .
pening aku belum hilang lagi .

:face32:





No comments: