Sunday, May 8, 2011

STRESS ,


mencabar betul ba bulan mei ni . termasuk juga hujung bulan april nie . walawek !
paling TOP :x:
sudah la aku ndadapat UPU tu baa . besok lagi aku mau pegi schl daftar form 6.
"patut kah aku daftar ? aku dapat angkat ka subject semua tu ? aku ni layak ka masuk form 6 ? aku pintar kah ? "
ya allah ! aku binggung , buntu aku di buatnya . fikiran ku kaku . aku namau masuk form 6 .
takut , aku nda brani ambil risiko yang aku nda mampu dan nda sanggup terima akibatnya nanti .

mungkin sekarang aku cakap dengan diri aku sendiri
" alaa , usaha jak baa . rajin belajar , fokus , boleh ba tuu"
last last ? nda semua apa yang kita rancang seiring ngan kejadian .
huuuuuuuuuuuu ~

DILEMA :face59:
kenapa lah rezeki ku lambat sampai . kecewanya .

22 mei harapan !
poli mareyyyyyyyyyyyyyyy !



No comments: