Monday, May 2, 2011

lower six ?


tralalalaa ~ :a3:
lower six :120: aku dapat . minat mau masuk ada , tapi ada rasa takut . kenapa haa ?
pada pendapat kamu laa if aku tunggu respond dari upu dulu baru aku fikirkan form 6 tuu ?
ok kaa ndak ?
sebab aku macam tidak berminat ngan form 6 baa . takut.
berfikir lagi aku kalau mau masuk form 6 .
sebab banyak yang tidak mengalu alukan aku masuk form 6 .
bingung , ndadapat tidur aku dibuatnnya .

perkara paling ngeri pernah berlaku daalam hidup aku bila fikir benda ni .
tp mcm mana pun , ini tetap ada kaitan ngan masa depan aku kan ?
hopefully , aku buat pilihan yang tepat .
aminnnnnnnnnnn ,
kamu pun suggest laa , comment bagi la pendapat .
manala tau pendapat my readers ni
BERNAS . dan BERGELIGA .

betol tidak ?:face51:

thanks to miss ALYN
cause inform aku pasal lower six ni .
thanks a lot dear .


No comments: