Friday, May 20, 2011

resign , semakin busy .


assalamualaikum :n:

mula bersawang sudah belog ku nhe . besa laa , pemalas kann mau update . heee :D
busy baa bukan malas . heih . bytheWay , 100% sudah resign dari JAKEL SILK HOUSE tu . sedih juga laa , cause hampir 6 bulan aku di sana . hmpp . :face56:

baru kejap tadi pulak , area jam 11 am laa . aku baru jak habis mandi then dapat 1 call . ntah dari mana . dia cakap tentang conventry university ,uk . huh ?!!!!

100% nervous . :face6:
dalam masa yang sama happy pun ada sebab dapat jemputan p taklimat kan ? tapi tu jak lahh aku takut salah pilih . result pun cukup makan seja . bukan top pun . saya sangat risau dengan keadaan ini . tatau kenapa .

lagi pun benda tu dkat semenanjung . siapa mau jaga parents aku di kk ni ?
aku seja anak diaorang satu satunya . aku ndamau tinggalkan diorang .

kalau boleh saya cuma mau berada di kawasan sabah seja . tp benda ini harus di pertimbangkan terlebih dahulu .

mode : pening sangat .:131:

No comments: