Thursday, June 2, 2011

duit pencen aku dah trima !


assalamualaikum .
 

syukur alhamdulillah , dompet aku bengkak lagi . hahahha , penat gilerrrr sehhh jalan jalan . sorang diri lagi tuuu . BAYANGKANNNNN . mana perginya sahabat handai ku ? ndada yang menemani . boyfie ku ? tapi ta apa . i'm fine , best gile jalan sorang sorang . suka suka jak mau masuk kedai .. tiada yang halang . itu jak laa kena tahan lapar sikit .  ta ada kawan mau makan kann , just beli jambu jak kat siring kedai tuu . then MAKAN laa aku SENDIRIAN di bustop . hahaha . lucu tau .

- cardigan 
- inner anak tudung
- inner baju
- eye linear "untuk c nur , dia minta kirim"
- r series perfume
- tshirt roxy
- tudung pink "nak match kan ngan baju"
-brooch "makin hilang , pupus di pandangan . thats why beli baru"
 - kfc

lastly
bayar BB 

WAKAKAK , gila kau ? lebih seratossss juga tuu ann ? ish ishhhhh . tapi belum di categorykann membazir kann ? semua benda aku beli kann diguna . bukan berfoya foya ponn . benda penting apa ?
agaaggag . ok . azam baru


 "NAK SIMPAN DUITTTTTT ! MAU MASUK POLI KENA BAYAR YURANNN LAA SENGAL !"

grrrrrrrr , ok lepas ni aku puasa . hahahha , ta mau belanja doh . lesaaap .





No comments: