Friday, June 3, 2011

MODEEM AKU ROSAK !


assalamualaikum.
 
perkara di atas adalah di RUJUK . aww , rujuk laa sangat an ? huh ! modeem aku rosak derrr , sebab ? aku hampas selalu kann . haahha ,, siapa suruh lembab . akaakakka , sorry :) WELL , lagi pun dekat setaon sudah aku guna . hmmppp , lepas ni kena fikir lagiu laa budjet mau beli modeem baru . "tu pun kalau ada kedai jual modeem jak" kan selalunya jual sim skali . hmmppp . 
 
aku mau pasal Wi-Fi baa di rumah ni , tapi bulan ni dapat lah aku bayar cause ada gaji . if bulan depan ? mana kau mau pungut duit ? lubang hidung ? banyak cantek . hahahha , kena bersabar sedikit le . .  sayang gila aku derr ngan modeem aku . modeem ni laaa modal aku online tiap hari tatkala bosan melihat tv . huh .

harap sempat kumpul budjet then beli modeem baru 

AMINNNNNNNNNNNNN .




No comments: