Friday, June 17, 2011

london weight management .


assalamualaikum strwbery


ok . ssiapaa mau sponsor aku pegi kuruskan badan ? wakaka . banyak cantik muka kau cha . gilossss , semakin hari semakin naik tampaknya berat aku nih . manja betul mulut aku kann ? asyik kena sumbat makanannnnn sahaja . [ lollipop] OH-BAHAGIANYA DUNIA KU .

YEAHH , shitty . petua ada mengatakann "jangan makan malam , supaya berat ta naik] great . semalam aku makan juga . honestly , engkau pikir senang ka mau kawal nafsu makan yang membuak buak ni ? apa lagi kalau makanan tu favourite kau . macam "rugi kau kalau ta makan"
hah , masuk masuk lagi parents aku ni jenis memaksa .

" mau jadi apa ni ? anak derhaka ? makan ! kena suru makan tu makan la . mau jadi apa ? tengkorak ?"


yeahhbabeh ! awesome tidak ? haha , ta hairan lah kalau aku kian chubby . heihh , aku bukannya takut sangat berbadan chubby . wehh ,

chubby ? OK WHAT !? cute . awesome , HOTTT ! *sejuk-kan hati sendiri*


hahah , tapi apapon , masa depan kena fikir juga kann ? aku takut aku OBESITI la guys . ya , time time muda la kena jaga cara pemakanan kau . jangan kau fikir kau kurus kau cantik . nope . silap silap , dalam kurus tu tumbesaran kau terbantut . *kehkehkeh .

ok . sekarang nie aku stress sikit . stress pun mempengaruhi ka ? hmmp .

so ?
buka google then check petua kuruskan badan . OH-K . semua sama .
damn bored . bagus aku joging ja kan ? apa susa . tp joging bukan besarkan betis ke ? wkakaka . masyalah .

ada sejaa . heihhh .

LONDON WEIGHT MANAGEMENT ? *senyum jahat *emoticon04


xoxo : Chaa kucing pink

No comments: