Thursday, June 23, 2011

saya pemaaf . dengan 1000 SYARAT !


assalamualaikum

hello sweetheart(s)

well , entri hari ni nampak nya ganas sikit . 1000 syarat an ? haha . serrrr . OH , bytheway . SORRY , cause lama giloss aku ta typing entries kan ? tiada cerr yang best laa . of cause kau orang bored tahap gaban kan baca blog aku kalau story telling aku ntah hapa hapa an ? same like me babe . saya pon bosan + malas juga typing time ndada mud ni . ok back to the topic .



ceritanya bermula maciam ni ,

pada suatu petang hening dan membosankan , aku jadi la stalker yang paling setia dekat dunia ni . aku menjelajah laa di fb . dari FB FB FB *last last aku ter- jumpa FB c F**ck.
aku rasa macam dunia ni berenti beputar seketika . seriously ? like seriously dia masi dalam
friendlist aku ? OH -DAMN . *bekerut habis kening aku .emoticon20befikir . ok . time tu aku rasa " hei sial . apasal dia nda remove aku aa ? wei , apasal aku nda remove dia aa ? apasal aku sakit hati aa ?"
kemonnnn laa chaa . CHILL ook . HARAM gila kau kenang balik kenangan dulu dulu .

kau fikir kau SETH TAN yang boleh aku bagi peluang kedua ? eiiuwww NO-WAY !


but , seriously . kalau dulu aku senang bekawan dengan sesiapa begaul dengan sesiapa . mungkin sebab aku under age . budak masi . ndaa berapa tau apapa pun. but NOW ? hello imma 18 DUDE . 18 . tau beza suda MANA TAIK MANA KEROPOK . ok ?

yah , memang allah maha pengampun . kenapa tidak saya ? saya maafkan dia .
so ?
jangan laa pilih BFF secara rambang jak . luaran jak tu guys . t kalau suda bertahun bekawan keluar la segalanya . kau tau la keburukan dan kebaikan BFF kau tu . AND 1 MORE IMPORTANT THING . SIAPA CAKAP BFF NDA BOLEH PUTUS ? so . jan laa share bnda paling penting dalam hidup kau ngan BFF tercinta ukies the georgeous girls and the awesome boys ?

OH-K . see yall .



No comments: