Thursday, June 23, 2011

tukar link .


assalamualaikum emoticon20




hello beautifull girl and handsome boy ,


how are you guys ? awesome ? yeahh . me ? ta sehat la . well , seja dua menjak ni senang betul aku kena penyakit . anti-body ta kuat *maybe . grrr ~ but its uke . later ok laa juga kan ? insya-allah . kalau allah izin kan . ohhyaa , lupa la pulak ! eheemmmm , belog saya ada perubahan ka ? cuba kamu 'check it out' dulu ba . ada ? ada ? ok yess ta messy sangat kan ? hahah . well , aku pun rasa macam belog yang dulu tu agak messy juga . so thats why laa 'touch up' sikit . widget pun suda kurang . so belog ta la berat sangat . medium , then lagu lagu LENKA tu suda simpan . kita dengar radion k ? ERA FM . walau hakikatnya saya suka HITZ FM *tapi saya nda jumpa pulak link dia* so ERA pun ERA la kann ? layannn jak laa , jangan choosy betul . nama pun belog aku kan ? haha .ok . out of topic suda . jauhnya kita melencong kann ?




ceriteranya macam ni .
time aku blogwalking dekat blog orang aku jumpa la something yang memang pastinya sangat sangat menarik minat aku . baca punya baca . sampai aku ter-baca laa pasal HACK BLOG ni .
terus PEKA . macam mau kasi tau satu dunia ni yang blog aku maybe akan di HACK . sehhhh , macam aku sorang jak kena . maka RAMAI SEHHHHH . sebagai langkah berjaga jaga aku tukar laa URL belog aku kann ? sediakan payung sebelum hujan la katakan . ndaa rugi punn kalau tukar url tuu ye da' ? heee . soo ? settle satu masalah .

dari ;
http://cacasilly.blogspot.com/
ke :
http://cha-stories.blogspot.com/


alaa beza sikit jak kann ? hee

btw jadi stalker pun kadang kadang ta rugi apa pun . dapat banyak information adalah .



No comments: