Friday, June 24, 2011

intebiew keja . confirm ke tidak ?



assalamualaikum bebeh






walao , whats up ? buat pa ?*perhh , soalan AM* by the way . besok kan dekat sabah ni kota kinabalu ada 'jom heboh' uke . confirm la kan banjir manusia dekat likas tu ? sesak habis jalan tu . sampai nda tebalik kau ging . agagak la suda sesak , makin lambat la aku mau p interview kerja tu kann ? heihh , main samak betul la . so mau tidak mau ter-paksa juga aku try jalan besok . sudah la perjalanan dari rumah pegi kk tu sejam . tambah lagi besok sesak gila , 3 jam kali kan ? well aku UP lagi sejam lambat dari biasa .

and absoulutely, besok kamu tengok la ketamakan bas , wkakaka . main sumbat masuk jak penunmpang . macam sardin . harap harap aku bukan dalam golongan mereka besok . aminnn . tp mngkin hakikatnya begitu kan ? hmmppp . .

OHHYAA
aku kerja kedai baju . i mean , 'bakal bekerja' insya-allah di kedai baju . well , honestly selama ni ta perna pun aku kerja kedai baju . ada pun , kedai kain . dekat JAKEL SILK HOUSE tu . itu pun , 2weeks ja jaga kain . 5 month tu kena transfer pegi level dua . jaga bahagian langsir la pulak . sudah la pendek , kena suru lagi angkat berat berat , kontot la aku . heiii bos !
tapi , ta rugi juga la kerja jakel tu , seriously . senang dapat kawan . cause kan , department langsir ni kena banyak comunicate ngan costumer , perrhhhh . apa lagi kalau mat acho datang ngan ukuran dia ,*noob* dia nda reti pasal langsir la . so sana la engkau sebok kirakan jumlah kain dia perlu beli . so time kira tuu , confirm laa flirt flirt *gediks* . bukan ai yang gediks tau . mamat tu . dia call aweks dia , "sayang sayang" wkakaka . well , saya kecik lagi la bang . 17 yearsyoung . sorry *padahal , ciss , bedebah kau.

wkakaka , peh-lisss . not my style laa . "gua bukan perigi cari timba"
ok ? huh . nervous laa . well , 2nd time mau kerja kann . yalaaa , dulu
1st - jakel
2nd - kdai baju*nak interview .


nda nampak macam excited ka aku mau p kerja ni ?


haha , biasa la tu kann ? normal laaa ~





No comments: