Monday, June 27, 2011

plan , hancus .



hey reader(s)

yeah . kiranya ada dalam 3-4 hari juga nda update kan ? hmmp . actually , i'm tryin to post entry panjang panjang tau . mean , walaupun tidak update blog tiap hari , tp sekurang kurangnya entri yang di post tu panjang macam karangan . wkakak , "karangan tuuuuu..." emoticon20 hehe .

ok , lets story bout my kerja part time .

seriously , kerja yang aku pegi interview tu dapat . tak yah interview pun . terus kerja . but aku kerja sehari jak . cause time tu ada problem , my manager suruh kemas barang then angkat pegi kereta . so ? akupikir brenti kerja . lepas tu kami pegi kfc , sambil makan sambil buat perancangan baru ngan bos and ekin . hahahha . . kedai dia time tu dekat 'wawasan plaza' but yesterday my manager call kedai baru dekat 'centre point' . problemnya sekarang parents aku . diorang tidak suru aku kerja . but hari tu diorang yang suroh pulak kan ? weird kesian gila aku tgok boss tu . sgt perlukan staff . siapa mau kerja inform aku ja k ? inbox ja di fb . thnks .


uke . planing aku mau kerja , bom laa . hancur kan ?hiii . lepas kami makan kfc tu . aku ngan c ekin pegi llaa cp jejalan . well , biasa . takan kau mau pulang terus kann ? suda kena bagi duit blanja oleh boss takan kau mau simpan ? please jangan cakap tidak , hipokrit kalau kau cakap kau simpan . wkkaka . so jalan jalan la kami pegi cp , round round kedai . then aku beli headband c ekin beli dress .

dua perkara yang aku ketawa habis time jumpa c ekin dia cakap "aku sangka kau tinggi cha . sebab dalam fb nampak macam matang ni"

pfffffttttt !


pujian ka apa nih ? mau detail pasal aku kaaa ? okok

so jangan expect lebih kalau mau jumpa makluk pendek ni . tinggi aku 152 jak . berat round 50 . kadang turun kadang naik . but now , on diet . well , chubbs chubbs suda saya sayang





No comments: