Thursday, June 30, 2011

Random 18 part 1






hello felass

pekabar ? hopefully kamu sihat . bytheway , sekarang ni ramai suda orang busy kan mengurus kemasukan pegi poli ? *yeahh , include c agurl my bestfriend . i will missing her ' i swear' . so lets start-it . Random 18 its all about me . hahha , well . i admit sangat la bored minggu ni . ssedang otak aku yang blurr ndatau apa mau update di belog ni . post jak la kann entri yang ' aku ' rasa nda bored kalau baca . cehh dengan yakin lei aku cakap nda bored .

Random 18

seriously , cha its not my real name . tiada sangkut paut pun ngan hidup aku . "ecca" nama tu aku dapat since aku form 5 . lets make it short 'CHA' . start dari sana la nama 'cha' tu melekat ngan aku . sampai sekarang nama tu masi lagi aku guna , kenapa aku nda guna realname aku perlu ka ? hee . itu hak saya babe .

saya anak tunggal . heee , well . ramai yang cakap "wa , bestla engkau . anak manja la katakan . apa yang engkau mau semuaa dapat . SEMUA" excuse me ? serius phone aku since form 4 ta tukar tukar lagi . bhahahah . even saya anak tunggal , cousin saya ramai . friend(s)
boyfie . ramai giloss bole jadi family saya .. hee

Remember-ing numbers . fuu , ddaya ingatan aku memang nda kuat . susah gila aku mau ingat number . even numb phone parents pun aku nda hafal . my numb ja ngan numb boyfie . . hhaha . heh jangan ngutuk haa . mesti ada yang cakap " peh , numb boyfie ingat pulak . numb parents ta reti hafal" hahha , numb si dia senang hafal laa daling

shyhy . emoticon20 . pemalu tahap gabs . kan 'malu itu perisai orang beriman' ? cehhhh .

aku jenis nda suka jalan . i mean kalau tiada tujuan , buat apa kau mau menyemak dekat bandar tuu ? huh ? mungkin kau orang cakap ' ehh , boring siot hidup kau' ohyeaahh mann ? whatthefuuu ? suka suka laa . kaki aku . apasal ? ciss . the reason aku ta mau jalan is kalau aku jalan adaaaa saja barang aku mau beli . asal jalan mesti pokai . susa laa beb gerak kalau ndada duit . kalau setakat jalan bawa tambang ja ? baik kau dudok rumah tolong mama kau masak . kan bagus ? then mama mentua datang meminang ? wkaka . *gediks . gatal

time aku bored . apa aku buat dekat rumah ? apa lagiii . teperap di bilik . kalau bole gam la aku di kerusi depan lappy ni . wkakaka . aku a stalker berjaya . kalau tidak pun . kau sebut laa segala muvie indon yang hot skarang dekat astro ? confirm aku dapat A++

aku minat cadburry . tapi lepas gigi aku patah hari tuuu . seriikkkkkkk . nampak choc terus pecut lari . hahaha . histeria sikit . cuba imagine , kau pegi rumah sedara kau then ramai jejaka . mama mertua . ipar ipar kau nmpak semua nampak macam "whoaaa" last last kau senyum . . ALAMAK ! *sendiri mau pikir .

aku punya habits yang satu ni ramai yang ta suka . gigit kuku tata . haa , belum daapat buang lagi habits ni . dari form 1 lagi . maciam ni ?

tinggi 152 . hitam manis . chubby . blogger tegar


hee . nantikan part 2

No comments: