Saturday, July 9, 2011

safi balqis perfect 10 . kesannya kepada saya .


hei gojes and gay

jyeah . tebengkalai seketika belog aku nhe . well , mula suda aku sebok . haa , but tidak laa memangjang sebok aku . status facebook aku sentiasa berubah-ubah . so ? ketara laa aku urus fb ja kan ? haa . actlly , fb boleh online guna phone kan ? belog pula ? taraa bole daa . boleh laa but phone kena la modern . phone aku ni ndaa la modern sangat biasa ja . dapat on fb jak laa . heee . so now . aku mau share something ngan kamu . terutama-nya c girls tu .

1stly , mau nanya . "siapa sini guna safi perfect 10 ?? anggok !" bahhah . yeahh . saya ponnn*anggok anggok*

hmmp . seriously . dalam 2 weeks ja mmg putih laa . suci bersih jak . mmg awesome laa . but bulan ni . selalu aku bejalan kann , keluar rumah kena matahari , kadang bepayung jua aku . tau apa jadi ngan muka aku ? bebelang . paham ka belang ? alaaa kalau pompuan betudung tu tuka dia ada "two layers" haha , maciam ? ada ka kamu ? aku ada sehhh . risau se risau risaunya aku derrrr .

menurut tanggappan aku la tentang safi ni . maybe untuk pompuan yang slalu dekat rumah jak kkot ? nda gituu ? sebab aku ni malar keluar baa .so start next week , i start guna balik cream lama . huh . sayangggg-nya ba cream safi tuu . masi banyak .

apapapun . girls yang suda pakai cream tu then result dia mmg cool . pakai ja laa . ok jga baa tuu . mungkin kulit aku ni jenis unik sikit . huh . ok laa . thanks .

No comments: