Thursday, August 4, 2011

lalala kerjalah !


salam ramadhan readers

well selesai hari ke-4 . alhamdulillah . now hari ke-5 puasa . well lets talk about work . yeahh
kerja . bukan apa laa , menyesal juga aku resign dulu di JSH . mantapnya ba gaji di sana tu kaann ? aihh , apakah bangang-nya . tapi daripada aku makan hati better jua aku resign ba , aishh . dua hati disitu . cause di sisi lain aku perlukan income sendiri , sisi yang lain pula aku nda bersefahaman ngan sesetengah staff sana . heh , dugaan bekerja ba kann ? sekarang masi lagi aku mencari kerja . yap . menang nda di nafikan saya memang jenis "sangat memilih" choosy gilos .macam laa bagus kan mau choosy ? wakak *rolling eyes*angkatkening

bytheway , aku ada juga laa tanya tanya kawan se"taman" pasar jawatan kosong . adalah kerja starbuck , mdc , kerani dekat kedai hardware , officer and etc . adehh , satu pun aku ndada pegi interview . wkakakak , kurang asam kau cha . mati mati orang suggest kau buat de' jak kann ?









duusshhhhhhh !




















adalah 1 kerja , cousin aku suggest . kerja CYBERCAFE . wow ?!! amazing ????? <---- pok online jak .


bahahhahaha , haram . karang sibuk jak aku online . customer ndaa telayann . btw "saya boleh ba kerja cc . kacanggg "








dalam kepala aku nhe aku mau bisnes baa . jual lens . buahahah , KONON . tapi complicated pulakann ? mau pikir pasal "bank-in ""pos-pos" mana lagi kalau customer yang penipu besar , cakap mau order tapi temberang jak . kann ? haihhh . risiko juga . rugi karang .oh...


baa . karang laa aku pikir lagi kerja macam mana ngan dengan orang choosy nhe . hmmp .
think





xoxo

No comments: