Friday, November 18, 2011

zaman sekolah ;D


assalamualaikum fellas 



 
sorry ,agak blurr pic ni . well , gambar lama .


readerr sayanggg , apa kabar ? sihat ? aww thats great . 
missing me ? ohh so shuwittttttt . haah *dushh mengada . Okayyy , nampak kamu muka good girl di atas tuu ? haha , good la sangat . well , ketaraaa laa sentap mengimbau zaman zaman dedulu . haha , bukan mengimbau zaman muda cause skarang pun still mudaa hapa ? kannn ? mihahah .


 since lama gegilak meninggalkan zaman persekolahann , banyak gila perubahan kann ? sampai nama guru disiplin di sekolah tu pun aku lupaa , padahal aku mau cerr pasal dia ba ni . tp aku lupa namanya soo "reject" lahh . hehe , ehh ? ada budak kolombong juga kaa baca blog  aku ? aisehhhhhhh . pass luk ! jyeahhh . 

perhimpunan 

perhimpunan ? Okayyy , keramat betul ni tau . paling aku ndak suka . telampau siok baa tu la pasal . sana laa segalanya di check , segala panjang baju , skirt , singlet , stoking , kuku , kasut , nila baju , gigi , taik mata , and so on. *wkakakka , overrrr pulakkk . kalo bab check tuu sdahhh perhhhhh , mengelabahhh . hahha ,  serious baa kau ndak mengelabah taim tu ? perhh cool, salut laa sama luu . paling best tgok part budak laki kalo check rambut . wkakakaka , mau kau di kasi botak . ada yang sampai sanggup ndak p sch sbulann pasal ndamau botak . konon kalo botak nda emsem ? ohhyaa ? padahal aku suka gilaa tgok . kemas pulakkk nampak sangat sweet Okayy ? aku ingat g guru disiplin tu cakap "kalau sudah habis skolah kenapa kalau rambut kau sampai tanah ndak juga saya kesah" wkakakakak , ndak gitue cikgu roslan ? wkakaka . FINALLY AKU INGAT JUGA NAMA DIA ! yeahh , c guru sivik di 5 kembara . perhh , best gilaa kalo dia ngajar . ndak caya ? tanya sama student dia.  


next , kokum  
 
 yaaa , tudiaaa . kalau dulu dulu hari sabtu kann kokumm ? haram sekkk student mau datang . semua pun busy mau p kk outing. haha , datang p sch jak kejap trus tukar port lain g . haha . tp skarang rabu sudah naa ? pandai kann drang buat gnie ? penting pulak kokum tuuu . tp malangnya . aku malas gila mau p perjumpaan . apa ndak perjumpaan yang 1st jak ramai tahap gila babeng orang . time pilih piliih pengerusia ajk bagaiii memang ramai macam pilihan raya . skali perjumpaan kedua macam kuburan . hahah sunyi .  aku ingat g asal hari rabu aku bawa jak buku kokum aku p bilik guru then minta sign ma guru bertugas . wkakkka , pandai ndak ? lepas tuu suka suki laa mau p kantin kaa makan , pegi huhahuha di di blok makmal paling atas tuu then nyanyi nyanyi lau ndak pun kacau orang dating di block makmal tuu . hahha .  serious paling bosan laa kalo kokum . 

timing pulang  

ini penyakit keturunan . wkakkaa , aku sumpah kamu single sampai habis sem kalo ndak ngaku dulu kamu pun ginie kan ? elehhhhh . hahah . kalo kelas last , contoh laa area jam 12.25 pm habis kelasss . confirm jam 12.15 pm ada laa suara merdu tuu 

" cikgu , pulang sudah ba kann ???" 
" masi awal baa . ndak juga lari rumah kamu tuu. "
" tappi bus sekolah tuu lari . ndada duit mau balik naik bus tambang"
"ok kelasss , kemas buku semuaaa"

baaaa , sekali cikgu suruh kemas . mmg set suda . tinggal tunggu "terima kasih cikgu!" wkakaa , biadab sehhh .  gatal betul ni kalo ndak balik awal , padahal bila keluar pagar sibuk dating di bustop berjam jam . siap stayback g naaaaa , ndak kau . hahaha . nasib jak ndada kelas tambahan , kalo ada gila sudah tuu . mihahaha *aku kasi point ngan someone ba nihh , aku ndak date di sch k ? aku p blajar jak . cihui ~


time rest

yaaa , disini part paling teruk . hahha , makan okayy ? sepa ndak makan mati . serius , bersesak bussssssssssss sepa ada asthma macam aku kompom mati . hahah , sakai betul macam ndak pernah makan setahun ni . belum lagi kalo tuuu pengawas guard marah kalo men potong baris . "wehh , orang lapar ok ? kau mau tgok aku teguling guling disini kelaparan ? lau aku mati macam mana ? cost mati aku kau tanggung?" actually ndak juga sampai mati baa .nhaha , slalunyaa aku kalo time rest jarang turung canteen , slalu main kirim jak ngan kawan . yahh , since ada peraturan "NDAK BOLEH BAWA TAPAU NAIK P KELASSS"  start sana aku ndak makan nasi . suruh kawan beli kuih . then tapuk kuih tuu di sapu tangan dia . hahaha , slumberr jak naik tangga . untung laa kalo pengawas yg jaga tangga tuu sekutu kau . kalo bukann ? nahhh . jadi lah kes kutuk mengutuk . hahaah , kamu jan senyum sanaa . kau pun sama jak ,. haha . 

and lastly homwok


H.O.M.E.W.O.R.K. <-- miss you sayang

wkakkaak , kalau belambakk perhhhh , kembang otak cesss . nikmat betul , sudah laa aku jenis cepat betul ketularan penyakit malas kalo banyak g homework mmg ndak tenteram hari hariku . 
aku rasa mungkin ramai juga sekutu aku sini , yeahh ? jenis copypaste kerja orang ? wkakak . elehh jual mahalll . aku tau laa kau pandai . ahhai , seriously kalo sudah 1 sch kau tnya ngam lagi durang pun nda buat . ada la tuu yang trip

"alahhhhhhhhhh , aku telupa ooo . macam mana ni ? wehhh . tiruu ? pleaseee ? im begging youuuu"

hahah , kalau dia tolong perhhhhhhhhh . sayang betulll trus sama orang tuu . macam fall in love trus . haha  , biasaa penyelamat kannn ?  tp paling laa aku ndak suka bila cikgu tuu sudah lupa pasal homework .trus tetiba ada sorang bersuara " cikgu homework kemarin bila hantar"   
BINGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO , ramai trus orang ndak puas hati sama kau . hahaha . confirm . 


belum lagi kalo kes ndak habis baca novel . haha , cikgu joe okayy , form 2 . still ingat g . dia suruh kami masuk semuaaaa kelass . then bawa paper besar tertulis "saya janji akan baca novel sampai habis . dan ndakan malas lagi" lebih kurang gtue laa . 1 SEKOLAH OKAYYY ????? YEAHH . GET FAMOUS . hahah .

p/s : ohyaaa . zaman skarang banyak giloss kerajaan bagi kemudahan kann ? lappy 1malaysia ngan rm100 . supadupa awesome tuu . zaman kami hado ? tak hado hokeh . so SYUKURRRRR lahhhhh . *macam ndak puas hati jak . haha

No comments: