Sunday, January 8, 2012

a night without my mate


 

assalamualaikum .  hai emsem and gojess . sudah lunch ? alolo . lepas habis baca entry ni pegi lunch k ? good!


Okayy , aku mau cer pasal smalam . yeahh , sepa ada fb aku mungkin tau la pasal cer aku ni . roomate aku pulang pegi rumaah abang dia baa  , so aku sendiri laa di bilik smalam . perhhhhhh , sadis dan prajudis skali hidup ku smalam .  pikir siok ? seram ada lah. tambah tambah lagi kawan pun megasi takut jak kerja drang . bukannya  maw sapot kawan punn , cisss!

dulu , kamsis polykk ni kononnya pernah ada itu laa ini laaa , di ganggu laaa , mengilai la, ombak laaa ,and blaaaaaaaaaa blaaaa blaaa........... tp yang pasti saya semalam okay jak . jam 2 pegi tandas sambil nyanyi lagi ndada apa pun ? *tipu.  hahha . serius sepa ndak goyang kan kalau sendiri di bilik kan ?inikan pula ke tandas sendiri.  kompomnya la ba kecut. tambah lagi kalau  bercalling / webcam  trus kamu g cakap 

"CHA , APA DEKAT TINGKAP KAU TU WARNA PUTIH TU CHA ?"

soi jooooooooooooooo
bilang orang dulu dulu . kalau tgok something yang **** jan di tegur . karang keteguran kamu tuu . wkakka <--- alasan .


Apapa pun semalam syiok juga laa , ber webcam sampai lagging lappy , text-ting sampai benanah jari , calling sampai tuli . ahahahha , thanks guys!
syukurlahh dapat kawan yang caring gilerr babeng tuu . aww , shuwitnyerrr kau orang .
 tapi yang lucunya . ber-webcam tu ba . kesian drang . bukan kami ber chat or crita . drang tgok jak aku buat assigment ku . hahaha . sabar kan dorang ? kawan ku ba tuuu . kau adaa ? sampai jam 2 baa aku di kes kawan . hahaha.

ndak lupa juga kepada hitz.fm . thanks a lot bebeh . buat malam ndak sunyi . bilikku lah smlm paling bising . even jam 1 sudah masi pasang lagu kuat kuat . anduu baaa , sudah lah smlm mlanggar praturan kamsis .
praturan apa ? yang penting ndada kaitan ngan akta 174 . wkakaka , jam 11 spatutnya kena off lampu . aku ? jam 9 pagi baru aku offf . wkakakkakaka .  gilerrrrrrr . 

okayy . thats all . roomate ku pulang sudah ni . so ni mlm ndada webcaming lagi k ? ndada skype-ing g .  next time g k ? petang ni kerrrr ? hahaha . 
bah . aku mau lunch luk . bebai!


No comments: