Friday, January 13, 2012

OMG!


 *klik gmbar untuk tumbersaran extra*


 Hai and assalamualaikum , readerssss .

scha sdah kamu kannn ? adek adeku . aiseh , kakak sudah ba sayaa . even tinggi baru 151cm  kira kakak la bha sudah tuu . hihi , tinggi ndak jadi masalah ba kan? so jan laa olo olo baaa . cute size baa kami ni .  jan jelous bebeh :P

Ohhyaaa , tittle entry pasal OMG kann ? memang sangat OMG . you know what ? saya bangun lambat gilaa ba tadi pagi . suma pasal game super mario tuuu . kik betul tamparan game tuu . sdah laa ketagih game plant vs zombies tuuu belum g hilang . ketagih g super mario . well , before ni lappy aku kann game dia yng classic punya . skali aku install yang baruuu , weinaa sekkkk , ketagih beb . hahaha

jam 2 baa tidur , maka kelas jam 8 yaaa . kimbs . sudah tidur pun jenis mati style . classmate ku yang 1 brabis dia ketuk pintu tahap mau roboh . skali sorang g classmate ku c matul tu di pulasnya tombol pintu ku . slumber jak dia cap

matul : chaa , kau ndak p kelas kaa ?
me : *baru bangkit* ahhh ? jam brapa sudah ni ?
matul & mang " astagfirullah alazimmmm.

BAHAHAHHAHA , skali tgok jam 7.44 okayyyyyy ? aku suruh la drang jalan deluan . kau tau jarak kelas tu dari kamsis ni brapa minit ????? 15 minute okayy ??? begegas trus aku p mandi apa segalaa besiap laaa . ndada g aku breakfast , ahakkkkkkkkkkkkk . nasib jak ndak gastrik baaa . nasib juga  tadi ndada pakai baju kurung . kena suruh guna baju bengkel . cuz lau baju bengkel . guna jak slack , t-shirt ngan tudung express . hahah , ndada la kess iron iron ;D

Otw p kelas jam 8. perhhhhhhhhh , orang berjalan p kelas . aku ndak , terbang sudah . wkkaakak , kau ada ? aisehhh , pecut la ba sekkk . sepa mau attendence nya kosong kann ? ihh . miss hetiyanah mengajar engineering maths cap   " better late then neverrr" yehahhh ! itu diaaa .  ngam ngam li tadi ada kuiz . ndetnyaaa ,  mendadak ni baa quiz , nasib jak boleh juga meniru sesikit . ahahaha , measurement . yeahh , sumpah aku ndak faham tu subject . hado! blank aku . dalam ni minggu ada 3-4 kuiz ba kami . assigment baru 1 . bahh . cukup laa . ngantuk saya .


esok ptptn mau datang p poly , so kena tidur awal lerrr , okayy ? wish me luck besok k ? 
bye , assalamualaikum ;D






No comments: