Sunday, January 22, 2012

urgh!


 

 assalamualaikum ,hai bebeh!

missed me ? ohh u're so sweet . hahah . okayy sorry mengada . lamanya ndak update kann ? sangat lama .  yeap , busy ngan assigment . skalu juga guna lappy . tp jarang online . buat assigment jak . no lepak lepak at fb . disiplin ba sudah saya di poly . wkakakka , wekkk , disiplin lahh sangatttttt!!!! 

cuti taun baru cina ba kann ? hei you chinese ! angpau ngan limau caca mana  ? gong xi fa chai!  hehehe , kenyang limau sudah aku dirumah , tebirak limau lagi . muahha , tp still ndak muak limau g . aku trima masi ni  lau ada mau bagi :D , okayy . tutup cer . now buka cerr pasal assigment . 
Assigment , aku anggap assigment ni kira macam perhimpunan juga . wkakkaak , ramai yang ndak suka . even aku pun ndak suka . lau takat 1 boleh laa . ini ndak . betaabur , bhamburan lagi. mandi kertas A4 aku di bilik ni. aiyerrrrrrrrr , lain lagi powerpoint , mau present , mau burn softcopy , hardcopy . naaaaaaaaa , kau ada ???????? apaa ? lau benci assigment ndak payah sambung blajar ? taikmu bershuffle . aku suka assigment . aku suka present . tp masalahnya , aku ndak suka buat benda yang aku ndaktau buat . contohnya . powerpoint . seriously , aku ndatau guna . wkakakkaka . BAHHHH , ketawa kamu! besok besok kamu jumpa aku trus triak "si caca ndak pandai guna powerpoint!!" lepas tu aku humban  lah batu bata p mukamu kan?  hahahahhahha  , cehhhh. trip kuat laaaa dia ni . ajar la baaa c caca ni . sakai gilaaa ni time buat assigment guna PP . aku kann slalu guna normal type jak . guna tangan . lau guna lappy ni agak LEMBS lerrr , so lau aku lambat jan la kau teriak cam pontianak k ? sabarrrrr . sabarrr itu imannn . yang ndak besabar tuu indada imannnya , bahahha .trasa kan kau ? :P

cuti kamu brapa hari ahh ? cuti kami dari sabtu sampai slasa . thats mean rabu kami kelas trus kan ? fine . patutnya aku dirumah ba skarang ni berhuha ngan mamapapa ku . ini ndak . pepagi lei sudah ku minta antar p poli . ndak boleh aku berhuha baaa , banyak assigment ku . spoilerrr nyaaaaaaaa T.T rindu ku belum habis g aku c lepassss . huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

sentap tau . 

BBIM .
apa kau ? sepa ada BBIM ? elehhh . voucher buku tu baa rm200 . behhhhhh ? kami pikap dapat ? jadi kau dengki la ? chui . hahahha , lelek luuu . kemarin aku ronda popularrr , gilaaaa kauuuu . banjir manusia . skali tgok tangan semua voucherr . hahahaha . bagus lau membeli buku yg ada kaitan ngan study . iniiii ? nobel cintannn , tangkap leleh . hahahaha , kiknyaaaaa . apa aku ? hello.  sangat mustahil caca layan novel cintan .  tebalnya baaaa . ohyaaa , the times di 1B ndak boleh guna voucher kann ? kikni . buku yang aku mau ada si sana ni :\ sepa mau blanja aku ? the chicken soup of soul fo teenager jak aku dapat ni . sepa ada voucher 50 ? blanja la aku . wkakakka , sepa blanja dia la paling hemsem di kk . ;DD gombal gombal gombal . 

bahhh . sepa ada voucher tu . simpan laaa . lama g tamat tuu . bulan 3 juga . oohyaa , bisnes pun boleh ba tu .  jual kamus . cuba kau beli kamu banyak banyak . then di kamsis t kau jual la balik . tp kasi up lagi hargannya . kannn ? penting ba kamus . atau juala calculator . perhhhh , apa ? jual A4 paper ? semua orang ada sudah tu . hhehehe . bahhhh . sudahhh . aku mo buat assigment luk  . bebai !



1 comment: