Thursday, February 23, 2012

listen here fellas :)




hello again ,

 Alololo , ndak juga panjang berjela post ku ni kali. so no worries k .
just mau inform . aku mau deactive karang fb aku . maybe dua dua aku deactive . maybe lerrr . mana tau 1 jak aku deactive trus di pop-up " cakap mau deactive fb" hahahahha aku tau laa kamu tuu . caring gila ngan aku kann ?hahahah *sila muntah*. ada juga sebab kenapa aku ndakmau deactive semua fb ku . kelas kami ada grup di fb baaa . mana la tau classmate ku semua aktiv berfb jakk . drang kestau  kelas batal thru fb . nahhh ? ndak ka bangas aku di kelas tu memburuk? hahaha . kannn ???? nehhh

tapi memang area bulan 3 ni aku stop ber-facebooking . more on blogger and twitter . ahahah , apaa ???

mau cakap . apa la konon tu twitter ma blog dia layan pula . fb ndak . pui .
hello , mellow , hollow  ??????????? grrrrr .

mau juga ka aku list sebab sebab aku namau on fb ? nonono . hahaha
bahh sini laa .

cuti mid sem habis sudahhhh ! final exam dekat sudah ! kalau aku on fb paling kejap pun 12 jam faham ? wakakka . ndak juga gtue . cuma aku ni mcm , err . plan mau on 1 jam jak . telajak p 3jam . nahh ???? sendiri mau pikir la kann derrr ???


Dan kenapa twitter dan blog juga harapan time aku dectiv tu ?????

  • thru twitter , semua list friend ku semua aku sayang . sebab mejority aku kenal jua . even aku jarang twit ma durang tp aku kenal drang . ndak mcm fb kan ? segala  haters , strangers di sana . aku trauma sudah di maki di fb . aku yg ndak bersalah pun jadi mangssa keadaan . di twitter rasannya lebih bahagia , cus ada aman aman juga ku rasa . ndak sakit jiwa ku guna . nada chatbox . hahaah , ndak juga ku tekanan kan ? btw fb ku pun skarang kik kik juga sdah . minta di buang ba kali tu kan ? tp sayang juga aku sama kawan ku yang nada twitter tuu . hahahha , bahh . oleh sebab itu buat la kamu twitter . bekampung kita . hahah , aisehhh . tolong lahhh caca . pui . okayy , next !

  • blog ? harus . mau update laa  . hihihi . rasanya mustahil lau aku delete blog . tp kalau jarang update tuu semestinya lahh . hahah , khannn ??? cam ndak besaaa 

 i'll be missing you guys <----- alolo drama jakkkk . hahahahahha , jahatnyaaa .
mau contact contact thru blog or twitter la k ? ohyaaa , skype punn okayy . my skype : chaa.tralala

err , now aku rasa macam dua hati sudah mau off fb ni . na na na , err . or maybe aku bagi password aku ngan orang . kannn ? good idea ? hahaha . brilliant! ahaii , brilliant lerr shanggattttt . phewww .

 tp mau bagi ma sepa ya ? orang zaman sekarang pupus sudah kali yang jujur tahap paling . errrrrr , hmmmppppp -.-'
karang lahhh ku pikir . hahah . okayyy . ini jak la k ???? maghrib juga sdahh . okayy . bebai .













No comments: