Tuesday, March 20, 2012

*finale





Hello their ,
Since lama betul aku ndak update blog ni , hmm . bukan apa , sekarang kan musim exam , yess sayang final exam leik lau kau mau tau .  banyak kerja mau buat , ngam lagi ngan aku yang agak loading ni . mau kena catch-up balik semua chapter . mau faham balik 1 by 1 . kannn ? skarang chapter 6 sudah . yang chapter 2,3, tuu ada sudah di lupa . nahhh ? macam la tu ? mesti mau buat banyak exercise la kann ? itu la aku mau buat . tapi kena pandai atur masa la kann ? sebab makin dekat exam , sana juga la segala test , kuiz , lab , presentation . adoi . kadang dalam seminggu ada 4 presentation , 3 kuiz , 2 test . nahh mampus! Hhahahha , tidur jam 1 bangun jam 3 . bagus ndak payah tidur kann ? hehehe *kencang*

Sekarang kelas malam pun , fuhh , bebaris . ndak cukup siang , malam pun ada kelass wokkk . hahaha , syiok lerrr . sepa cap jadi student senang memang “hebat” la dia . seriously .
Mesti ada yang cakap 

“ ohhyaa ? kau busy ? kau ada juga masa pun untuk twitter , update blog , apa semua tuu ?”

Answer : “hello ???? saya Bukan robot hokkayyy ???? memandangkan saya jarang lepak-ing . ndak salah rasanya lepaskan segala kepenatan / kebosanan di laman social tu khan ? sambil buat assignment sambil hilangkan stress yang kin boring tu . “ 

But seriously , kadang dalam sehari ndak ku pegang phone . busy kann , lau telampau banyak kerja . ndak makan laaa . gastric baru mau makan . perrrhhh , matai laa . ndak paa . bukan lama g aku di poly ni . sebulan lebih jak lagi khan ? huahuahuahawww .

Btw guys , wish me luck k ? ingat saya dalam doa mu . woisehhhh ! hhhahahaha .
Baa , untuk semua warga polytechnic kk . good luck .
Or ndak kesah la sepa sepa jak yang ada exam tu good luck okayyy .
Kbye (:
Take care , xoxo.

No comments: