Monday, October 1, 2012

Hai October (:



Hai and Assalamualaikum si manis juga si tampan .

berrrhhhh , prasan la tuu ? ba kau la ba paling manis lagi tampan di bumi ni. baahahha , bahh. so yeahh .
habis sudah bulan september . ada ba hari tu aku nampak someone post di facebook "wake me up , when september end" wakakaka , WAKE ME UP LAH SANGATTT . maka sentiasa UP pula tuuu post nyaa . adede . ohhyaaa , fb lama tu sudah deactive . lupa pasword baaa ,guna fb baghu saya . bukan niat mau promot . saja mau kestau syak baaa . manalah tau ada orang TER-RINDU aku kaaa , susah lagi kan ? nanti ndak pasal pasal botak habis mata ni tiada bulu mata , gugur kann . kena rindu . aisehhhhhhh , overrr sehhhh .

bah , cukup sesi mengediks . 
Syukur alhamdulillah masuk bulan baru sudah (: 
kira happy juga aku , malah sangat happy kaleee . sebab dia ada banyak . banyak betul , belion lion sampai pecah bumi banyaknyaa . wkakakaka , overrrnyaaa kau ca . yawn ~

ndakbahhhh , puncanya firstly . bulan ni kandungan mama ku masuk 9 bulan kali . yeayyy , syukur-alhamdulilllah . ndak lama jadi kakak ohhh, bangga sehh. imagine ba umur ku 19y/o adekku ? masi di perut . ya allah , hadiah paling berharga . doakan mamaku dapat melahirkan bakal adekku ngan selamat ya ? makasi sayangg semua . kadang terfikir juga aku , kalau orang ndaktau mamaku ku pregnant last last aku jalan atau p klinik baby . trus orang jumpa mesti macam awkward gila kan ? mesti macam 

eh ? anakmu ? brapa bulan ? ehh ? bila kau kawin ? sepa husband mu ni ? punyalah kawin ndak memberi tau.wkakakakakka , ketawa guling guling juga kalau ku pikir .

Okay STOP nanti terlebih imagine lagi . hahah, yang second . ndak juga berita baik tahap gempak , sedang sedang laaa ,
pasal final exam kami . phewwww, student poly ? kenapa kau ? seram ? haahha . 5 minggu lei tinggal . tolak study week . 5 minggu tu apalah sangat . kejap jak tuuu . aku risau juga ba pasal benda ni sebab sem ni aku rasa macam santaiii tahap menyantai habis lahhhh kelas kami . risau juga , sangat risau kali , tahap kadang sampai ndak tidur fikir ni benda . boleh ka aku survive sem 3 kalau sem 2 begini ? insyaallah boleh . amin . 

Okayy , list wishh ? bulan ni ? LIST LAH SANGATTTTT ! HAHAHAHA . insyaallah lah diusahakan                    

                                                                                                                                   
- be a better person . makin rajin kalau boleh
- lebih berdisiplin
- lebih AYUUUU / SOPAN SANTUN. buahahhahaa , *muntah hijau*

Ohhyaaa , soinyaaa pula bulan september kuu . hangkang ba lappy ku . kena virus . hardisk rosak . screen lei pecah . pokoknya hangkang 200%  bahhh . 7 tahun plak sdah tu kan ? nazak habis sudah .
terrrpaksa la pinjam lappy roomate gua . hehhe , nasib di kasi pinjam jua , sukur lahhh juga . thanks ka faizah :D

ada rezeki lappy baru la kan ? insyaallah . 
bahh cukuplahhh . aku mau study . besok ada kuiz , Kbye
Take Care Lovely .


No comments: