Thursday, November 1, 2012

first november



Assalamualaikum , hai readers ,


hari ni 1 november . masuk bulan baru , baru aku prasan yang entri aku sebelum ni untuk wish untuk kemasukan bulan october lalu. skarang october pun sudah berlalu . haha , nampak betul aku jarang betol update blog ni kan ? yeahh . semakin hari semakin busy ngan assigment . final exam punn boleh sudah di kira ngan jari ada brapa hari lagi . 

memang rushing habis ba buat kerja , mana assigmentnnya , practical work , test ngan macam macam lagi laa , bukan mau merungut ka apa , just mau share , just saying . tidur pun ndak cukup , pelajar kann . bila la kau ada masa tidur cukup . jarang , kena kena lagi dekat final exam ni . bersyukurlah kalau tidur tu lena gilosss . 

harini aku ada test   practical test jam 2 petang karang . doakan saya ya , ngan classmate saya semua . thanks .
aku tlampau boring sudah ni , blajar blajar ndak masuk otak , bagus aku chill chillin kejap , online . sementara tunggu classmate ku bangun jam 4 karang , belajar sesama . 
yang aku ni pula belum tidur dari tadi . hahahaha , ndakpalah . lepas test tidur lah sepuas puasnnya . 

then , sabtu ni pun test juga islamic education . phewwww , minggu lalu punya lalu test maths . gilaaaaa , test terus . maka awal sem malar cancel kelass . hadoiiii , memang slalu begini . terbiasa sudah , lebih kurang jak ngan sem 1 ba . kadang geram juga aku , tapi apa boleh buat . sudah namanya belajar . buat lah cara belajar . tipulah kalau tidak stress . memang penipu besar laa . 

boleh dikatakan gila juga ba . tapi apa benda yang bikin gila ? hahahahaha . semua demi masa depan . insyallah , segala usaha ni ada hasilnya . 

berakit kehulu berenang ketepian , berenang dahulu bersenang kemudian :))


No comments: