Tuesday, December 25, 2012

My little princess



hai kakak manis ,abam semboi serta adik comel sekalian ,
apa khabare ? i hope you doing fine . 
yeah , since lama betol saya dak update blog ni kann . i've been kinda busy . 
so , should we start ? bahahha , macam game .


firstly ,
nampak gambar baby di atas tu ? gambar adekku . ahahaa , finally . hampir 19 tahun baa aku hidup bertittle kan "anak tunggal"  akhirnyaa , lahir juga Nurfarhanah Nabila MH  pada 18-10-2012
lamanyaaa kutunggu adekk . syukur alhamdulillah , rezeki family kami . Ada juga kawan ku main di rumah kan ? dak juga aku keboringan mengadap buku melulu .

macam mimpi , sampai family dari Lahad Datu ba datang p rumah semata mata mau pastikan yang betul ka berita pasal keluarga bapa hasnie ada anak lagi . nangis ,baaa sebab tlampau happy . *tacing* aishh , macam mau nangis plak aku menaip ni .tsk tsk !

time mamaku masi pregnant g , aku pernah janji , aku yang jaga adekku ni  bila dia lahir . naaa , skarang . macam aku yang mama . ahhahha , segala kerja jaga baby aku buat kecuali mandikan baby. bahhahaha , licin baaa , seram aku . hahha , karang 3-4 bulan la baru aku brani . insyaallah. ada lagi ayat tergempar yang buat aku ketawa tahap nazak time dengar . mamaku cap " kalau kau kawin ni , ada anak senang sdah . ada pengalaman sdah jaga budak" okay makkk . 





secondly ,
pasal pkk. poly sayang . alhamdulillah , result sem 2 ni kira tahap sederhana laaa result . teda sangkut . sampai muntah muntah juga pikir pasal result . sumpahlaaa , masa tunggu result sem 1 ndak juga separah result sem 2 ni . maka sem 1 ngan sem 2 . sem 2 laaa paling santai . mungkin pasal santai tu kan ? batal kelas laaa . pokoknya banyak baaa benda benda yang gilaaa jadi sem 2 ni . alhamdulillah sangat , siap nazar lagi baaa pasal lulus juga . heheh , so skarang. sem 3 sdah , cepat masa berlalu . rasa macam tahun lalu jak masuk poly ni jadi sem 1 , jadi budak skema sampai p cafe pun pakai matrik . wkakakkakaa .
sampai skarang la aku ingat kejadian tuu . ada ba satu hari tu , kelas jam 8 baa , sdah la kami lambat jalan . depan dewan sdh kami ni , last last

 "MATUL ! MATRIK MU ADA KAU BAWA ?" "TEDA""GILAAAAAAA!!!"

patah balik baaaaa bhusssssss pegi kamsis . bagus kalau dekat ini blog G wkakakakka. itu cer sem 1 laaa .
skarang ? sem 3 ? haram laa tengok kami bermatrik . hahaha , apalaaa gaya ? bukan mau batrip bajet senior sdah , no way  . cuma bajet manja .mau di tegur dulu baru pakai . kan sweet gitewwww . hahha , lah sangat . 


okayyy . enough kannn ? ada masa kita sambung lagi . 








No comments: