Friday, October 15, 2010

ohh gout !


gout ? kamu taw kaa apa tuh ? bukan makanan ok . penyakit tuhh . dan aku dalam dilema nie skarang . coz lutut aku slalu sakit . huuuuu :(
kamu ada kaa ? please tengs me something bout this gout .
aku banyak search article di google . dan smua aku baca mcm tanda-tanda gout dan forum-forum .

ok . dan semua aku baca smpai habis . until now , aku blum lagi pi buat medical check . but maybe tomorrow laa . huhuhu . maybe begini laa takdir ku kann ?
last week aku asthma . this week flu & maybe gout ,. but harap harap sakit biasa . aminnn !
hey readers . pray for me yaa . 

cukup lahh aku dapat penyakit  asthma nie . jauhkannlahh penyakit gout tuu dari aku .


gout kalaw ndaa silap . mcm benjolann baa aknn ? huuu . sdahh laa sakit .
banyak lagi pantang larang orang yang kena gout nie . huh !
mesti banyak bersabar daripada mati kann ?
ya allah . SPM is coming very soon .
but me ? stress . pikir exam . kesihatan puwn maw di jaga . mana lagik masalah family .
nasib aku single . law ber"couple" lagik . pening lagik maw pikir hal  si dia . 
lagi puwnn , tiada siapa maw dapat penyakit berbahaya pada usia muda . apatah lagi orang tua .

just like my ex bff . daisy wowilling nama dea . she's a nice girl . dea dapat pnyakit 
ntahh penyakit apa , but yg aku tau dea dapat pnyakit yg berkaitan dengan ovary dea .
bagi perempuan ovari merupakann bnda paling berharga yaww . sbb di sana laa baby  membesar . 

ada ketumbuhan di area ovari dea . hampir sebulan tuu slalu dea pi kimotheraphi .
pity her , smpai rambut dea gugur . then baru baru nie dea p sch .
dea guna rambut palsu p sekolah . tp kami 1 kelas simpan rahsia yg dea guna rmbt palsu .


kann , rambut itu mahkota wanita . soo ? saya faham mcm mna perasaan dia .
hopefully dea masi boleh pregnant 1 hari nnanti . aminn .
btw HARAP HARAP SAYA TIDAK KENA PENYAKIT GOUT !
AMINNNNN ! 

jauhkannlah bala tersebut .


No comments: